کد خبر: ۱۷۶۴۷۳
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۱ - ۲۲:۳۱

حمله ‌گرگ به یک دامدا‌ری‌/ 115 رأس گوسفند ‌تلف شدند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: بر اثر حمله گرگ به یک دامداری در احمدآباد نگار شهرستان بردسیر از توابع کرمان 115 رأس گوسفند تلف و 25 رأس دیگر زخمی شدند.

به گزارش فارس، عصر امروز بر اثر حمله گرگ به یک دامداری در احمدآباد نگار این شهرستان 115 رأس گوسفند تلف و 25 رأس دیگر زخمی شدند.

حسین شهریارزاده سرپرست شبکه دامپزشکی بردسیر از دفن بهداشتی 115 لاشه دام تلف شده خبر داد و اظهار داشت: در نخستین ساعات این حادثه پلاک‌کوبی، درمان آنتی‌بیوتیکی و سمپاشی دام‌ها و جایگاه نگهداری دام‌ها توسط شبکه دامپزشکی بردسیر انجام شده است.

وی تصریح کرد: هاری یک بیماری ویروسی که مخصوص گوشتخوران اهلی و وحشی است، مهم‌ترین راه انتقال ان گزش توسط حیوان آلوده است.

سرپرست شبکه دامپزشکی بردسیر گفت: به دامداران توصیه می‌شود اقدام به بهسازی اماکن دامی خود کرده به نحوی که امکان ورود حیوان درنده وجود نداشته باشد تا از بروز خسارت بر اثر حمله حیوانات وحشی در امان بمانند.

شهریارزاده از دامداران خواست با توجه به وجود حیوانات وحشی از جمله گرگ در این منطقه از احشام خودحفاظت و در صورت حمله حیوانات مراتب را سریعا به اداره دامپزشکی اطلاع دهند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Australia
|
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۰
0
0
خدا صبرش بده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۰
0
0
سلام ،وقتي انسانها کليه طعمه هاي اين حيوانات وحشي را از بين برده اند واين حيوانات بيچاره غذايي براي سير کردن شکمشان نمي يابند وارد حريم انسانها شده وبه احشام وانسانها تعرض مي کنند .براي رفع اين مشکل بايد نسبت به ازدياد طعمه هاي اين حيوانات از قبيل آهو،غزال وخرگوش و.... اقدام کرد واز تعرض انسانها به حريم زندگي اين حيوانات جلوگيري کرد تا آنها هم به حريم ما انسانها تعرض نکنند.اگر ما به حقوق اين حيوانات احترام بگذاريم آنها هم با توجه به اينکه شکمشان سير است وارد حريم ما نخواهند شد وبه حقوق ما احترام خواهند گذاشت.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۰
0
0
چرا دفن کردید؟؟؟ گوشتشو می ریختید تو بازار قیمتو میشکوندید !!!
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین