کد خبر: ۱۷۶۵۲۷
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۱ - ۱۱:۱۷

برادر دوقلوی هتل عباسی اصفهان ساخته می‌شود

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: دومین قل هتل عباسی اصفهان در شهر «درچه» در شهرستان خمینی‌شهر اصفهان در حال ساخت است.

به گزارش ایسنا، معاون سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان اصفهان در این‌باره اظهار کرد: یک مجموعه هتل در شهر درچه در حال ساخت است که با توجه به امکانات، چشم‌انداز، شاخصه‌ها و پروژه‌ی وسیع آن، بعد از هتل عباسی در شهر اصفهان، دومین هتل عالی استان اصفهان می‌تواند باشد.

احمدرضا مولایی با اشاره به زیربنای 12هزار مترمربعی این هتل و مجموعه‌های پذیرایی که توسط بخش خصوصی در این مکان در حال ساخت است، بیان کرد: مرحله‌ی نخست این مجموعه شامل رستوران‌ها، پارکینگ و برخی امکانات جانبی است که تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد. فاز اقامتی هتل نیز که اکنون در مرحله‌ی سفت‌کاری است تا پایان سال 1392 بهره‌برداری می‌شود.

وی با اشاره به آغاز کار این پروژه از سال 1387، گفت: تسهیلات دولتی و بانکی که برای این پروژه مصوب شده، حدود پنج‌میلیارد تومان است. در حالی که حجم سرمایه‌گذاری این پروژه برای بهره‌برداری 15میلیارد تومان محاسبه شده است.

او با اشاره به مشکلاتی که سرمایه‌گذاران با سیستم بانکی برای گرفتن تسهیلات دارند،‌ ادامه داد: سیستم بانکی برای ارائه‌ی این تسهیلات، معمولا کار این پروژه‌ها را به تعویق می‌اندازد، این اتفاق از سال 1391 پررنگ‌تر شده است.

مولایی اضافه کرد: از سال 1384 تا 1388 بحث منابع بنگاه‌های زودبازده برای جلوگیری از بروز مشکل مطرح شد؛ ولی از سال 1388 به بعد، دولت در بخش صنعت و خدمات، تسهیلات و اعتباراتی را برای بانک‌ها به‌عنوان «تکلیف پرداخت به سرمایه‌گذاران» مشخص نکرد و از آن زمان این مشکلات افزایش یافته است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین