کد خبر: ۱۷۶۷۴۸
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۱ - ۰۸:۳۶

استاد دانشگاهی که فوتبالیست جابجا می‌کند/ بازیکن بخر نمره بگیر!

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: با وجود اینکه بحث دلالی در فوتبال ما این روزها از سوی هیئت فوتبال استان تهران در حال پیگیری است اما به نظر می رسد مسئولان باید بیش از پیش روی این مسئله نظارت کنند.

یکی از مسئولان تیم پر طرفدار ایرانی که چند سالی است وارد بحث نقل و انتقالات باشگاهش شده از موقعیت خود در حال استفاده است و جالب اینجاست که از ایجنتی بازیکن می گیرد که به نوعی استاد دانشگاه این مسئول تیم پرطرفدار است.

وی که طی چند سال اخیر بازیکنانی را به تیم پر طرفدار پایتخت معرفی کرده است از طریق این ایجنت نمرات دانشگاهی خود را به بالاترین شکل می گیرد و از طرفی مبالغی را هم از طریق این باشگاه بزرگ دریافت می کند.

به گزارش نامه، بهتر است مسئولان و مبارزان با فوتبال ناپاک پیگیر تخلفات این مدیر برنامه که اتفاقا به تراکتورسازی هم بازیکن داده است باشند و تخلفات این مسئول در تیم این تیم پرطرفدار در پایتخت را هم پیگیری کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۳
0
0
همه شدن نقل و انتقال دهنده بازیکن از روزنامه نگار و مربی و سرپرست تیما بگیر تا حسابدارای مالیه باشگاهها که این و من با چشم خودم دیدم با کمک سرپرست تیم از خارج از کشورم بازیکن میارن و کلی این وسط به جیب میزنن اونم بازیکنای دست چندم در حالی که هیچ مجوزی برای اینکار ندارن.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین