کد خبر: ۱۷۶۹۲۰
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۱ - ۱۲:۰۸

درخواست متخصص قلب برای انتقال فوری مهدی هاشمی به بیمارستان برای آنژیوگرافی

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: ایرج ناظری متخصص قلب و عروق و پزشک مهدی هاشمی با حضور در زندان اوین و معاینه فرزند آیت‌الله رفسنجانی در محل بازداشتگاه در نامه‌ای رسمی به دادستانی خواستار انتقال فوری وی به بیمارستان جهت انجام آنژیوگرافی شد.

یک منبع نزدیک به مهدی هاشمی در گفت‌وگو با فارس این خبر را تأیید کرد و با بیان اینکه دادستانی باید زمان انتقال وی به بیمارستان را تایید کند، احتمال داد در روزهای آینده این کار صورت گیرد.

وی همچنین گفت مهدی هاشمی علاوه بر مشکل قلبی، دچار مشکلات تنفسی نیز هست و شب‌ها در سلول خود احساس تنگی‌نفس می‌کند و برخی اوقات نیمه‌های شب از مسئولان بازداشتگاه خواسته که وی را برای هواخوری به محوطه باز منتقل کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۴
0
0
سلام ، باید کلیه امکانات و تجهیزات ، برای سلامتی و سرگرمی و رفاه کلیه زندانیان ، در اختیار تمامی زندانیان ، بگذارند . و بازهم امیدوارم که به زودی ، آنقدر آزادی اندیشه و اختلافات سلیقه ای ، آزاد شود که کسی را به جرم پیشنهادات و انتقادات سازنده به زندانهای سرتاسر دنیا نیاندازند ، مگر اینکه قتل کرده باشند .
و بازهم به امید روزی که تمامی زندانها در سرتاسر جهان ،
تبدیل به موزه ها و پارک ها شوند و برای قوی ترشدن جامعه ، سیاستهای مختلف و حزبهای مختلف ، وجود داشته باشند و همه با رقابتهای سالم و بااهداف مشترک ، برای خدمت به مردم ، همکاری کنند . و یادمان باشد که یکی از شعارهایمان در انقلاب این بود که :
زندانی سیاسی ، آزاد باید گردد. انشاءالله .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۴
0
0
بابا اسیر که نگرفتید اگر جرمی کرده دادگاهیش کنید اگر نه بگذارید به زندگیش برسد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۴
0
0
توی زندان چه بلایی سر اینها میاورند که در مدت کوتاهی همه روانه بیمارستان میشوند.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین