کد خبر: ۱۷۷۰۰۰
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۳۹۱ - ۰۲:۱۱

دغدغه اول مردم طوفان‌زده امریكا +عكس

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به دنبال كمیاب شدن بنزین در مناطق توفان زده نیویورك، رئیس جمهوری آمریكا دستور خرید 80 میلیون لیتر بنزین و گازوئیل برای این مناطق را صادر كرد.

علاوه بر این هنوز سه میلیون و 500 هزار نفر از شهروندان بدون برق به زندگی خود ادامه می دهند.

به گزارش نیمروز،از طرف دیگر خبرگزاری «آسوشیتدپرس» خبر داد: مالك یك نیروگاه هسته‌ای در شمال نیویورك اعلام كرد كه فعالیت این نیروگاه به صورت خودكار و به علت نقص عملكرد وسیله‌ای كه سطح آب در جایگاه نگهداری سوخت هسته‌ای تاسیسات را كنترل می‌كند، متوقف شده است.

اما به نظر می رسد دغدغه شارژ كردن موبایل، برای برخی از مردم از اولویت برخوردار است و آنها با استفاده از دستگاهی كه آتش را تبدیل به برق می كند، این مشكل را حل كنند.

روزنامه كریستین ساینس مانیتور نوشته بود، در پی گزارش های فراوان از منطقه بروكلین در نیویورك و دیگر مناطق این شهر كه همچنان فاقد جریان برق هستند مبنی بر افزایش دزدی و غارت اموال از منازل و فروشگاهها، نیروهای پلیس در نیویورك برای كنترل اوضاع افزایش یافته اند.

طوفان پرقدرت سندی كه چند روز قبل به شهر نیویورك وارد شد و خسارات زیادی به این شهر و مناطق اطراف آن وارد كرده است باعث شده است تا جریان برق در برخی از مناطق جنوبی نیویورك و همچنین بروكلین همچنان در اكثر اوقات قطع باشد.

مقامات پلیس نیویورك می گویند قطع شدن جریان برق كه بیش از سه میلیون و پانصد هزار نفر از ساكنان نیویورك را اسیر خود نموده است باعث شده است تا دزدان و غارتگران از تاریكی شب استفاده كنند و به دزدی و غارت اموال بپردازند. مقامات پلیس نیویورك اعلام كرده اند كه تمام تلاش خود را انجام خواهند داد تا در دوران بازسازی و تعمیرات در نیویورك امنیت این شهر برقرار باشد. {$old_album_177000}
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۵
0
0
اگر این توفان در کشور ما بیاید ؟
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین