کد خبر: ۱۷۷۰۲۶
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۳۹۱ - ۱۰:۱۶

دستگيري سارقان منطقه شهرري

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: در روز پانزدهم مهر 91 فردي با مراجعه به کلانتري 172 حضرت عبدالعظيم به مأموران اعلام کرد که خودروي وي در منطقه شهرري به سرقت رفته است . با تشکيل پرونده مقدماتي و به دستور قاضي سوري، بازپرس مجتمع قضايي دادسراي شهرري، پرونده جهت رسيدگي تخصصي در اختيار پايگاه نهم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت .

با ارجاع پرونده به پايگاه نهم، مالک خودرو در اظهارات خود به کارآگاهان گفت: در ساعت 21 روز پانزدهم مهر 91 در منطقه شهرري، براي ميهماني به منزل يکي از بستگان رفته بودم که در زمان خارج شدن از خانه متوجه سرقت ماشين شدم . با اعلام سابقه سرقت خودرو پرايد مشکي، بلافاصله مشخصات اين خودرو از طريق سيستم جامع در اختيار کليه مراکز انتظامي کشور قرار گرفت تا نهايتا در ساعت 3:30 روز 28 مهر، مأموران کلانتري 172 در حين گشت‌زني در بلوار ايرانيت ـ روبروي مجتمع کوروش به سرنشينان يک دستگاه خودرو پرايد مشکوک شدند . مأموران در اولين مرحله، در بررسي ارکان هويتي خودرو موفق به شناسايي خودروي مسروقه شده و بلافاصله پس از متوقف کردن خودرو، اقدام به دستگيري سرنشينان آن به اسامي "عليرضا . ع" (18 ساله) و "محمدرضا . ز" (35 ساله) کردند .

مأموران کلانتري، پس‌از دستگيري سرنشينان خودرو پرايد کشف شده، در بازرسي از داخل خودرو موفق به کشف يک قبضه شمشير شدند که متعلق به يکي از سرنشينان پرايد به هويت "عليرضا . ع" بود .

با انتقال متهمان به پايگاه نهم پليس آگاهي تهران بزرگ، کارآگاهان در تحقيقات از متهمان اطلاع پيدا کردند که عليرضا و محمدرضا، هر دو نفر از مجرمان سابقه داري هستند که داراي سابقه در زمينه موادمخدر و نزاع و درگيري هستند . عليرضا در ادامه تحقيقات و در خصوص علت همراه داشتن شمشير با خود نيز به کاراگاهان عنوان کرد که اين شمشير متعلق به يکي از دوستانش است که به عنوان يادگاري به او هديه داده شده اما زمانيکه کارآگاهان در خصوص هويت دوست وي و همچنين علت همراه داشتن آن در داخل يک خودرو مسروقه سوال کردند، در برابر آنها تنها سکوت کرد . محمدرضا نيز که تنها چند روز از زمان آزادي وي از زندان گذشته بود، صراحتا به سرقت خودرو اعتراف کرد .

به گزارش مردم سالاری،سرهنگ کارآگاه مرتضي رستمي، رئيس پايگاه نهم پليس آگاهي تهران بزرگ، در ادامه اعلام اين خبر گفت: " با توجه به سوابق متهمان در ارتکاب جرايم مختلف و کشف سلاح سرد از متهمان و همچنين احتمال ارتکاب جرايم مختلف بويژه سرقت‌هاي به عنف و زورگيري از سوي متهمان، دستور انتشار بدون پوشش تصاوير متهمان از سوي بازپرس محترم پرونده صادر شده است؛ لذا از کليه شکات و مالباختگاني که موفق به شناسايي متهمان شدند دعوت مي شود تا جهت طرح و پيگيري شکايات خود به پايگاه نهم پليس آگاهي تهران بزرگ واقع در شهرري ـ خيابان آستانه مراجعه کنند " .
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۵
0
0
دقت کردین تمام مجرمان خطرناک که دستگیر میشن قبلا تو زندان بودن و ازاد شدن !!!!!!
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین