آفتابنیوز : آفتاب: وی در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی "صنعت بیمه" پیش بینی کرد: این بیمه نامه جایگاه ویژه ای در بین مردم شریف ایران پیدا خواهد کرد.
جهانگیرزاده گفت: شرکت امید مشاور با در اختیار داشتن بیش از 300 نفر کارمند و کارشناس امور بیمه ای در حال حاضر بزرگترین شرکت خدمات بیمه ای کشور است که 100% سهام آن متعلق به افراد حقیقی است.
وی بیان داشت: در مقایسه آمار شش ماهه اول سال 91 نسبت به سا ل90 در رشته های باربری 380% در بدنه اتومبیل 102% در ثالث اتومبیل 5/62% در رشته مهندسی و مسئولیت 136% و در رشته های بیمه های اشخاص 205% رشد حق بیمه داشته ایم.
وی در ادامه گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرموده اند "مردم باید مسئله بیمه را جدی بگیرند و آن را برای حال و آینده خود مفید بدانند" و ما نیز بر همین اساس همواره در پی راهکارهای آسان سازی دسترسی مردم به خدمات عام المنفعه بیمه بوده ایم.
این فعال صنعت بیمه افزود: در دنیای امروزی چه در دوره رکود و چه در هنگام توسعه و چه در زمان صلح و جنگ بیمه جزء خدماتی است که ادامه زندگی به صورت مطمئن و به دور از دلهره و نگرانی فقط از طریق آن امکان خواهد داشت.
وی با اشاره با حادثه سیل 1381 در روستای موئیل در استان اردبیل گفت: این روستا در آن حادثه به کلی خسارت دید و نزدیک به 50 نفر از هموطنانمان جان باختند. اما چون ما تمام خانه های آن روستارا تحت پوشش بیمه آتش سوزی همگانی منازل مسکونی با پوشش سیل قرار داده بودیم، در عرض چند روز بدون نیاز به حمایت دولت خسارت وارده از طریق بیمه ایران و در محل خسارت پرداخت شد که این امر در نامه ای از سوی معاونت عمرانی استانداری اردبیل به مدیر عامل بیمه ایران مورد تحسین قرار گرفت.
جهانگیرزاده ادامه داد: اگر هموطنان عزیز ما خودشان راسا برای منازل مسکونی و تجاری و سایر دارایی های خود بیمه نامه های مناسب خریداری کرده بودند و یا اگر بخش کوچکی از هزینه های ستاد حوادث غیر مترقبه کشور به صلاحدید دولتمردان ایران اسلامی صرف بیمه نمودن خانه های روستائی یا حتی شهری شده بود، آیا هموطنان عزیزی که در حادثه اخیر زلزله استان آذربایجان خانه و زندگی خود را از دست دادند تا این اندازه مشکل داشتند؟
وی تأکید کرد: مردم فهیم و بزرگوار ایران اسلامی به فکر این موضوع باشند که دیگر نباید با وجود گستردگی و تنوع و نرخ بسیار پائین خدمات بیمه ای در سطح کشور اموال و دارائی خود را به دست حوادث بسپارند.
مدیرعامل شرکت خدمات بیمه ای امید مشاور با اشاره به سیاست های مشتری مداری شبکه فروش این شرکت، افزود: ما در شش ماهه نخست امسال بالغ بر 40 هزار نامه به ارگان ها، شرکت ها ،کارخانجات، ادارات، اتحادیه ها و مجامع امور صنفی و.....ارسال کرده ایم و ده ها جلسه کاری با آنها داشته ایم که بعد از جلسات فی ما بین، بسیاری از این گفت و گوها منجر به صدور بیمه نامه های مورد نیاز مخاطبان منجر شده است.
وی همچنین اعلام کرد: در برنامه زمان بندی شده ای در نظر داریم برای افزایش پرتفوی شرکت بعد از اخذ مجوزهای لازم درکشور های همسایه مانند عراق، جمهوری آذربایجان، گرجستان، افغانستان و کشورهای عربی حوزه خلیج فارس حضورداشته باشیم.
وی در مورد تاریخچه شرکت نیز گفت: این شرکت در 29 فروردین 1379 با ادغام 2 کد نمایندگی بیمه ایران و تجارب 33 ساله یکی از مدیران بازنشسته شرکت سهامی بیمه ایران تاسیس شد و در سال 1382 جهان پهلوان حسین رضازاده بعنوان سهامدار اصلی و رئیس هیئت مدیره با هدف دستیابی به جایگاه کشوری به این شرکت پیوست.
جهانگیرزاده افزود: در همین جا، از تمامی بازاریابان صنعت بیمه بخصوص بازاریابان فعال در زمینه بیمه های عمر با شرایط ویژه و تسهیلات خاص دعوت به همکاری می کنیم.
وی در پایان علت اصلی موفقیت نسبی این شرکت را همراهی شبانه روزی مدیریت عامل، اعضای هیأت مدیره و مدیریت های محترم ستادی و شعب اجرائی و کارکنان و کارشناسان شرکت سهامی بیمه ایران با شبکه فروش شرکت امیدمشاور اعلام کرد و از رییس کل بیمه مرکزی نیز به خاطر ارائه رهنمودهای راهگشا در جلسات حضوری سپاسگذاری کرد.