کد خبر: ۱۷۷۲۹۰
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۱ - ۱۲:۰۹

سرقت مرگبار هیوندای در پایتخت

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سرقت خودروی هیوندای باعث مرگ سارق و یکی از کارگران تونل نیایش شد.

سرهنگ سعید اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: ساعت 4.20 بامداد امروز تصادف مرگبار خودرو هیوندای به پلیس اطلاع داده شد. با حضور ماموران درمحل حادثه مشخص شد دقایقی قبل صاحب خودرو برای خرید چای زیر پل پارک وی خودرویش را پارک می کند و همان موقع سارق که از روشن بودن خودرو اطلاع پیدا کرده اقدام به سرقت خودرو می کند.

وی ادامه داد: سارق بلافاصله با سرعت زیاد اقدام به فرار در مسیر شمال به جنوب اتوبان مدرس می کند اما به علت سرعت زیاد و عدم کمترل وسیله نقلیه در حوالی کارگاه تونل نیایش واژگون و این حادثه باعث ایجاد آتش سوزی و انفجار می شود.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران افزود: بر اثر آتش سوزی و انفجار خودرو، سارق به همراه یکی از کارگران تونل که درمحل حادثه حضور داشت در دم کشته و یکی دیگراز کارگران نیز مجروح شده که توسط عوامل اورژانس منتقل شد.

اسماعیلی درپایان گفت: ماموران کلانتری 103 گاندی با حضور در محل اقدامات لازم را انجام داده اند. ضمن اینکه تحقیقات بیشتر هنوز ادامه دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۷
0
0
بیچاره کارگران بی گناه . این همه تذکر برای روشن نماندن ماشین . سوییچ رو ماشین جا نگذاشتن . چرا به این مسایل ایمنی توجه نمیکنیم .
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین