کد خبر: ۱۷۷۴۴۴
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۱ - ۰۹:۳۸

اعزام شش هزار مبلغ به سراسر کشور در ماه محرم

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: حجت‌الاسلام والمسلمین احمد واعظی در گردهمایی بزرگ مبلغان ماه محرم که در مدرسه فیضه قم برگزار شد، گفت: با اعزام 6 هزار مبلغ به اقصی نقاط کشور در ماه محرم، تبلیغ ماه محرم امسال با اهتمام و عنایت ویژه مبلغان از نورانی‌ترین تبلیغ‌ها خواهد بود.

وی ادامه داد: طلاب با کمترین چشم‌داشت نسبت به انجام وظیفه خود اهتمام دارند و در واقع در برابر انجام رسالت دینی که بر عهده دارند خود را مسوول می‌دانند.

رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، افزود: مبلغان باید در راه پاسداری از نظام و دین به وظیفه خطیری که بر عهده دارند عمل کنند.

واعظی با اشاره به رسالت دینی سنگین طلاب، اضافه کرد: طلاب علوم دینی نباید فقط به بحث و درس در حوزه علمیه اکتفا کرده و باید نسبت به تبلیغ دین توجه لازم داشته باشند.

وی با بیان این‌که «دشمنان در تلاش هستند تا به نظام اسلامی ضربه بزنند» تاکید کرد: آن‌ها با سردادن شعارهای ظاهر فریب با مردم، سر جنگ دارند، ولی خداوند یاوران دین خود را یاری می‌کند.

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به اهمیت پاسداشت مکتب امام حسین(ع) تصریح کرد: مکتب امام حسین(ع) حیات بخش و ماندگار است و امیدواریم که مبلغان با صدق نیت بتوانند در راه تبیین و نهادینه کردن فرهنگ عاشورا در جامعه به وظیفه خود جامه عمل بپوشانند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین