کد خبر: ۱۷۷۵۶۱
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۱ - ۱۱:۴۱

کی روش: کریمی روی نیمکت هم مفید است

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: کارلوس کی روش ضمن بیان این مطلب در خصوص بازی اخیر دوستانه مقابل تاجیکستان گفت :‌‌‌ این بازی هم جزو برنامه‌های آماده‌سازی تیم ملی بود که انجام شد و فکر می‌کنم روحیه خوبی به بازیکنانم تزریق شد، آنچه که از این بازی می‌خواستیم کسب کردیم.

وی در پاسخ به این سئوال که تغییرات در خط دفاعی نشان از نارضایتی شما از مدافعان دارد، و ما دیگر زوج همیشگی عقیلی و سیدجلال را نمی‌بینیم، گفت :‌‌‌ من این سوال را از این بعدی که شما گفتید نگاه نمی‌کنم، هم سیدجلال و هم عقیلی وقتی آماده‌اند مطمئنا از آنها استفاده می‌کنیم ولی متاسفانه بعضی از بازیکنان که مصدوم می‌شوند ما مجبوریم تغییراتی را به وجود بیاوریم و از دیگر بازیکنان استفاده کنیم و این ربطی به نارضایتی ما ندارد.

از کی روش سوال شد شما چه تصوری می‌توانید از زمانی که از تیم ملی ایران جدا می‌شوید، از این تیم داشته باشید؟ وی در پاسخ گفت :از اقای کفاشیان بپرسید.

سرمربی تیم ملی در خصوص بازی با ازبکستان تاکید کرد :مطمئن باشید بازی سختی خواهد بود، ضمن اینکه بازی بسیار مهمی است. چیزی که خیلی حایز اهمیت است اینکه می‌خواهم تمام بازیکنانم کاملا تمرکز داشته باشند و با اعتماد به نفس پا به زمین بگذارند و خوشحال باشند که می‌توانیم این بازی را ببریم.

به گزارش ایرنا،اگر بازیکنام به خودشان و عملکردشان ایمان داشته باشند، ان‌شاء‌ا... با آماده‌سازی خوب، آماده خواهند بود تا برای این پیروزی بجنگند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین