کد خبر: ۱۷۷۶۱۳
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۱ - ۱۷:۵۱

اسامی کشته‌شدگان حادثه قطار یزد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: واحد EOC مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان یزد در گزارشی اعلام کرد که این حادثه در ساعت 23:45 شامگاه جمعه 19 آبان ماه اتفاق افتاده و علت آن خروج قطار از ریل ذکر شده است.

بر پایه این گزارش، چهار مصدوم حادثه پیش از رسیدن نیروهای امدادی جان سپردند اما 35 مصدوم باقی مانده توسط 10 کد اعزامی از سوی اورژانس یزد و کد اتوبوس آمبولانس (اتولانس) مرکز فوریت‌های پزشکی استان یزد به بیمارستان‌های افشار، شهید صدوقی، شهید رهنمون و شهدای کارگر یزد انتقال داده شدند.

براساس این گزارش، 25 نیروی اورژانس یزد در 4 تا 20 دقیقه بعد از اولین تماس در محل حضور پیدا کرده و پس از انجام اقدامات اولیه و حیاتی برای مصدومان، آنان را به اولین مرکز درمانی انتقال داده‌اند.

برپایه این گزارش، رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان یزد به همراه دو پزشک مرکز مدیریت حوادث در محل حادثه حضور پیدا کرده و وضعیت انتقال و امدادرسانی به مصدومان را از نزدیک مورد نظارت قرار دادند و تکنیسین‌های اورژانس 115 استان یزد تا ساعت‌ها پس از وقوع حادثه در محل حادثه حضور داشته و به همراه سایر نیروهای امدادی اعزام شده عملیات امداد و نجات را پیگیری کرده‌اند و پس از انتقال مصدومان رییس دانشگاه علوم‌پزشکی، مدیران درمان و مدیران بیمارستان‌ها با حضور در EOC و بیمارستان‌های ذکر شده ضمن عیادت از مصدومان این حادثه، کیفیت خدمات‌رسانی را مورد نظارت قرار دادند.

به گزارش ایسنا، دکتر فرجعلی بیانی هدش رییس پزشکی قانونی یزد نیز با ابراز همدردی با بازماندگان حادثه تاسف‌بار خروج قطار زاهدان به تهران اظهارکرد: تاکنون اجساد دوتن از حادثه‌دیدگان به مرکز پزشکی قانونی استان یزد انتقال یافته است که اسامی کشته‌شدگان حادثه قطار زاهدان – یزد، خورشید رخشان و علیرضا انتظاری (لوکوموتیوران) اعلام شده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین