جادهای با ۳ ماه عمر، ۲۰ قربانی گرفته است
آفتابنیوز : آفتاب: خانه ملت: عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به وضعیت نامناسب جادههای استان مازندران گفت: جاده گدوک که ۳ ماه از افتتاح آن میگذرد، تاکنون قریب به ۲۰ نفر کشته داده است و این در حالی است که ما در روز افتتاحیه نیز تذکر دادیم که این جاده باید برعکس شود.
محمد دامادی در نشست علنی امروز (یکشنبه ۲۱ آبان) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به علی نیکزاد وزیر راه و شهرسازی گفت: جاده گدوک که ۳ ماه از افتتاح آن میگذرد، تاکنون قریب به ۲۰ نفر کشته داده است، این در حالی است که ما در روز افتتاحیه نیز تذکر دادیم که این جاده باید برعکس شود.
نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی افزود: علاوه بر این جاده ساری- تاکام نیز با وجود اینکه پیمانکاران آن پولهای کشور را در وضعیت بحران اقتصادی کنونی در دست دارند اما کار را پیش نمیبرند و ما در این زمینه بارها به وزارتخانه تذکر دادهایم.
این نماینده مجلس نهم درباره جاده گهرباران در استان مازندران نیز گفت: کشاورزان این منطقه سالها منتظر تعریض این جاده از سوی وزارت راه و شهرسازی هستند، همچنین شهرک صنعتی دودانگه که سالها از افتتاح آن میگذرد بدون توجه مسئولان باقی مانده است.وی با یادآوری سیل در میاندرود و ساری در استان مازندران تصریح کرد: در این زمینه فقط وعده و وعید داده شد و تاکنون پولی به این منطقه اختصاص داده نشده است.
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از وزیر صنعت، معدن و تجارت به دلیل راهاندازی کشت و صنعت، تشکر از دکتر دانشجو به علت انتقال دانشجویان خارج از کشور و بومیسازی و همچنین تشکر از شهرداری تهران به خاطر فعالیتهای خوب این مجموعه افزود: حقوق کارکنان که مورد نظر نمایندگان استان مازندران است، چند ماه است که پرداخت نشده است.
محمد دامادی در نشست علنی امروز (یکشنبه ۲۱ آبان) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به علی نیکزاد وزیر راه و شهرسازی گفت: جاده گدوک که ۳ ماه از افتتاح آن میگذرد، تاکنون قریب به ۲۰ نفر کشته داده است، این در حالی است که ما در روز افتتاحیه نیز تذکر دادیم که این جاده باید برعکس شود.
نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی افزود: علاوه بر این جاده ساری- تاکام نیز با وجود اینکه پیمانکاران آن پولهای کشور را در وضعیت بحران اقتصادی کنونی در دست دارند اما کار را پیش نمیبرند و ما در این زمینه بارها به وزارتخانه تذکر دادهایم.
این نماینده مجلس نهم درباره جاده گهرباران در استان مازندران نیز گفت: کشاورزان این منطقه سالها منتظر تعریض این جاده از سوی وزارت راه و شهرسازی هستند، همچنین شهرک صنعتی دودانگه که سالها از افتتاح آن میگذرد بدون توجه مسئولان باقی مانده است.وی با یادآوری سیل در میاندرود و ساری در استان مازندران تصریح کرد: در این زمینه فقط وعده و وعید داده شد و تاکنون پولی به این منطقه اختصاص داده نشده است.
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از وزیر صنعت، معدن و تجارت به دلیل راهاندازی کشت و صنعت، تشکر از دکتر دانشجو به علت انتقال دانشجویان خارج از کشور و بومیسازی و همچنین تشکر از شهرداری تهران به خاطر فعالیتهای خوب این مجموعه افزود: حقوق کارکنان که مورد نظر نمایندگان استان مازندران است، چند ماه است که پرداخت نشده است.
گزارش خطا
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره عضویت در خبرنامه انتشار یافته: ۰
آقا این چیزی نیست وقتی پیمانکاران به دلیل وابستگی شان به قدرت پاسخگو نیستند باید شاهد این نوع جاده سازی هم باشیم. به اتوبان قزوین رشت نگاه کنید . چند سال از طول عمر این بزرگراه می گذرد؟ قطعا دو تا سه سال ولی دست اندازهایی دارد که تا کنون چندین تصادف شدید رخ داده است. و در یک نقطه چندین بار نشست کرده و تا کنون بارها بازسازی شده ولی باز مشکل دارد. با توجه به شیب تند این بزرگراه، هرآن ممکن است در این نقطه تصادف شود.
کمربندی ساری بعد از پل تازه احداث شده و این کمر بندی هم تازه احداث شده باور کنید چاله هایی در کف خیابان هست که اگر ناوارد باشید حتما ماشین را به دونیم میکند کمر ماشین را میشکند مگر هنگام تحویل گرفتن از پیمانکار بازرس دقت نمیکند یا ازمایش مقاومت جاده را نمیکند خود ساری دانشگاه مهندسی عمران دارد ازمایشگاه دارد چرا از تخلف پیمانکار چشم پوشی میکنند چرا وجدان کاری را زیر پا میگذارند چرا طول عمر راهی که المان یا فرانسه میسازد با همین مسالح چندین سال کوچکترین نشستی ندارد کمربندی حتی روشنایی ندارد
جاده ی گدوک هنوز روشنایی ندارد فقط تیر های چراغ برق نصب شده
بهشت اختلاس کنندگان و مفسدین!!!!!!!!! وزارت راه و شهر سازی
