کد خبر: ۱۷۷۷۳۲
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۱ - ۱۵:۳۷

لغو جنجالی حضور یک مدیر ورزشی در تلویزیون

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: در حالی که تهیه کننده و کارشناسان برنامه "روح پهلوانی" شبکه ورزش، عصر روز گذشته منتظر حجت الله خطیب بودند تا با وی در خصوص بسیاری از ابهامات و انتقادات اخیر به بحث و جدل بپردازند، سرپرست فدراسیون کشتی در اقدامی عجیب از رفتن به این برنامه زنده تلویزیونی خودداری کرد.

سعید اصغری تهیه کننده این برنامه با تایید این مطلب گفت: "برنامه روح پهلوانی، یک برنامه تحلیلی و کارشناسی پیرامون آخرین اتفاقات کشتی است که با حضور صدرالدین کاظمی به عنوان کارشناس، توانسته مخاطبان بسیاری را جذب خود کند. طبیعتا ما هم طبق روال همیشگی برای دعوت از میهمانان خودمان برنامه ریزی کردیم و روز چهارشنبه هفته گذشته در تماسی تلفنی از حجت الله خطیب برای حضور در این برنامه دعوت به عمل آوردیم."

وی تصریح کرد: "خطیب در ابتدا با اطمینان اعلام کرد می تواند روز شنبه در برنامه ما حضور یابد و به برخی از مسایل و ابهامات اخیر کشتی پاسخ دهد، اما چند ساعت قبل از برنامه تمام قول و قرارها فراموش شد و وی به استودیوی این برنامه نیامد. البته ما پیش از برنامه بارها به او زنگ زدیم، اما خطیب پاسخ نداد تا اینکه مجبور شدیم با حسن رنگرز نایب رئیس فدراسیون کشتی تماس بگیریم. هر چند رنگرز هم وعده داد این مساله را حل و فصل کند، اما خبری از او هم نشد و بدین ترتیب سرپرست فدراسیون کشتی همانطور که بسیاری از کارشناسان و منتقدان کشتی گفته بودند به این برنامه زنده تلویزیونی نیامد!"

عدم حضور حجت الله خطیب در این برنامه تلویزیونی، مهر تاییدی بود بر ادعای تمامی منتقدان فدراسیون کشتی که معتقدند سرپرست موقت فدراسیون توان و اختیار لازم برای حضور در برنامه‌های تلویزیونی آزاد و تحلیلی را ندارد و فقط به حضور در برنامه هایی بسنده می کند که همسو و هم‌جهت با سیاست های او و مشاورانش است. البته خطیب بارها در چندین برنامه تلویزیونی ظاهر شده، اما بسیاری از این برنامه های زنده و به ظاهر نقادانه، در نهایت با سوال و جواب های کلیشه ای و از قبل مشخص شده به پایان رسیده است.

به هر حال حضور نیافتن سرپرست فدراسیون کشتی در شبکه ورزش نشان‌دهنده بسیاری از واقعیات و اتفاقات پیدا و پنهان کشتی است. اول آنکه ثابت می کند خطیب همچنان توان رویارویی و پاسخگویی به منتقدان و کارشناسان واقعی کشتی را ندارد. دوم آنکه سرپرست موقت فدراسیون هنوز پاسخ قانع کننده ای برای تهدید فیلا و خطر تعلیق کشتی ایران، عدم برگزاری مجمع عمومی، استعفای سریالی مردان باتجربه فدراسیون و حتی پرداخت حقوق معوقه کارمندان فدراسیون را ندارد. سوم آنکه گرداننده یا صحنه گردانان کشتی افراد دیگری هستند که هنوز چشم اهالی کشتی به جمال آنان روشن نشده و از پشت صحنه، خطیب را مجبور به اعمال تصمیم یا انکار بسیاری از واقعیات می کنند!

به گزارش مهر،در نهایت باید به این واقعیت مهم و انکارناپذیر نیز اعتراف کرد که بزرگ‌ترین خصیصه یک مدیر باتجربه و توانمند، چیزی به نام "شجاعت" است تا بتواند با تکیه بر آن با اقتدار رودر روی منتقدان خود قرار گیرد و از سیاست‌های درست و یا حتی غلط خود دفاع کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین