به گزارش آفتاب نیوز،آفتاب: تماشاگران پس از باخت تیم ملی ایران به شدت علی کفاشیان و ملیپوشان شعار دادند آنها میگفتند کفاشیان حیا کن تیم ملی را رها کن، تیم ملی بیغیرت نمیخواهیم نمیخواهیم و بازیکن بیغیرت نمیخواهیم نمیخواهیم.
ملیپوشان هنگامی که قصد ترک زمین را داشتند، از سوی تماشاگران هو شدند.
وقتی یه بازی دوستانه با تیم های قوی نداریم نتیجش میشه همین دیگه ، عربستان با ارژانتین بازی میکنه ما با ترکمنستان ، اینجوری پیش بریم اول از کره و ژاپن میترسیدیم حالا از ازبکستان و قطر فردا هم از افغاتستان و پاکستان
همانطور که با آب زیاد دادن گیاهان نه تنها جان نمیگیرند بلکه پژمرده میشوند با دادن پول زیاد و پاداشهای بی ضابطه این بازیکنان و فوتبال به سوی نابودی رفته اند.