کد خبر: ۱۷۸۴۳۸
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۱ - ۲۰:۳۷
شمس:

چرا این پول‌ها را به مربیان خارجی می‌دهیم؟

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: عصر امروز حسین شمس که پشت خط یک برنامه تلویزیونی حضور یافته بود در ابتدا با عرض سلام به علی صانعی و وحید شمسایی مهمانان این برنامه گفت: به عزیز دردانه فوتسال، صانعی سلام می‌کنم. در ابتدا گله‌ای دارم و باید بگویم که چرا دروغ می‌گوییم و اعلام می‌کنیم که تیم جوانی را راهی مسابقات کرده‌ایم در صورتی‌که به هیچ عنوان اینگونه نبود. فقط سپهر محمدی این گونه بود که او هم به هیچ عنوان بازی نکرد چرا با این مسائل دروغ می‌خواهیم توقعات را پایین بیاوریم.

به گزارش فارس،وی درباره حضور خسوس کاندلاس تصریح کرد: صانعی نباید او را می‌پذیرفت. من همان موقع هم این موضوع را به او گفتم. هم‌اکنون تمام کاسه کوزه‌ها را سر صانعی می‌شکنند. خسوس ۱۴ هزار دلار حقوق ماهانه دارد. چرا باید این مبالغ را به یک مربی خارجی بدهیم. چه کسی این خیانت را انجام می‌دهد؟


سرمربی سابق تیم ملی فوتسال درباره اینکه آیا خسوس پروفسور بوده افزود: او آمپول هم بلد نبود بزند. او هیچ فایده‌ای برای تیم ملی نداشت. آنوقت ماهانه ۴۲ میلیون تومان به او پول می‌دهند.


شمس با اشاره به اینکه اخلاق ترابیان غیر قابل تحمل است گفت: در زمان مربیگری من مشکلات زیادی را تحمل کردم. کی‌روش فقط توانست یک هفته اخلاق ترابیان را تحمل کند اما به خاطر اینکه من ۴ سال اخلاق او را تحمل کردم پس از آن مدال صبر دریافت کردم. ببینید هم‌اکنون چگونه شده که بازیکنان به گونه‌ای صحبت می‌کنند که انگار از زندان رها شده‌اند.


وی ادامه داد: آقای ترابیان بگذارید خاطره خوشی از شما باقی بماند. چرا همه چیز را زیر سؤال می‌برید؟ به هر حال امیدوارم این استعفای صوری نباشد و دیگر شاهد چنین دیکتاتورهایی نباشیم و یک نفس راحت بکشیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین