کد خبر: ۱۷۸۶۷۰
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۱ - ۰۹:۲۳

جدال زن با شرور تبهكار

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: هفته گذشته زني جوان با حضور در اداره پليس آگاهي شهريار عليه مرد جواني كه به زور وارد خانه‌اش شده و درصدد بوده تا او را در دام شيطاني‌اش گرفتار كند، شكايت كرد.

شاكي به پليس گفت: روز حادثه پس از آن كه شوهرم به محل كارش رفت، به اتاق آمدم و خوابيدم. ناگهان با شنيدن سروصدا از خواب بيدار شدم و مرد غريبه‌اي را در اتاق ديدم. شوكه شده و با فرياد از او خواستم خانه را ترك كند. مرد غريبه بي‌آنكه توجهي به فريادهايم داشته باشد با چاقويي كه به دست داشت، تهديدم كرد اگر تن به نيت شيطاني‌اش ندهم، مرا خواهد كشت.

وي اضافه كرد: متهم وقتي مقاومت مرا ديد به من حمله‌ور شد و با چاقو قصد جانم را داشت كه با وي درگير شدم و دستم زخمي شد. مرد شرور دوباره حمله‌ور شد و اين بار مي‌خواست با پارچه‌اي كه همراهش بود، دست و پاي مرا به صندلي ببندد و زنداني‌ام كند، اما اين بار هم مقابله كردم و مرد مهاجم را به كناري انداختم كه چاقو به زمين افتاد.

شاكي يادآور شد: به سختي چاقو را از روي زمين برداشتم و با تهديد از مرد مهاجم خواستم خانه‌ام را ترك كند؛ اما او حاضر به اين كار نبود.

در همين موقع در حالي كه چاقو در دست داشتم، به حياط دويدم و با فرياد از همسايه‌ها كمك خواستم كه متهم ترسيد و فرار كرد. همسايه‌ها شرور فراري را تعقيب كردند، اما وي با سوار شدن به يك خودروي عبوري، متواري شد.

در پي اين شكايت، ماموران انتظامي با حضور در محل حادثه به تحقيق از همسايه‌ها پرداختند و معلوم شد، گفته‌هاي شاكي صحت دارد و آنها درصدد دستگيري متهم شرور بودند، اما موفق نشده و فقط توانسته‌اند، زن جوان را نجات دهند.

ماموران با اطلاعات به دست آمده از شاهدان حادثه، جستجو براي دستگيري متهم فراري را آغاز كردند تا اين ‌كه دو روز پيش متهم فراري را هنگام پرسه زدن در يكي از محله‌هاي شهريار شناسايي و دستگير كردند.

متهم با انتقال به پليس آگاهي در حالي كه عنوان مي‌‌كرد بيگناه است در مواجهه حضوري با شاكي و شاهدان حادثه به جرم خود اعتراف كرد.

اعتراف متهم

متهم كه يكي از اراذل و اوباش شهريار است، در ارتباط با انگيزه‌اش به پليس گفته بود، چندي پيش به طور اتفاقي زن جوان ـ شاكي ـ را در خيابان ديده و به گمان اين ‌كه وي مجرد است، درصدد بوده با سد كردن راه اين زن، با وي ارتباط برقرار كند، اما موفق به اين كار نشده تا اين‌ كه تصميم گرفته با تعقيب وي، خانه‌اش را شناسايي كند.

به گزارش جام جم،در ادامه معلوم شد، متهم چند هفته‌اي رفت و آمد زن جوان را تحت‌نظر داشته است و روز حادثه، از ديوار حياط وارد خانه شده و درصدد بوده زن جوان را با خود از آن خانه ببرد و مورد آزار و اذيت قرار دهد كه در جدال با اين زن ناموفق بوده و هنگامي كه همسايه‌ها براي كمك به شاكي اقدام مي‌كنند، متهم گريخته است.

بنابراين گزارش، متهم با قرار قانوني روانه زندان شد. تحقيقات تكميلي از وي ادامه دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۳۰
0
0
سلام ، مسئولین محترم ، به فکر خانه های عفاف در کلیه شهرهای کوچک و بزرگ ایران باشید . این گناهان همگی گردن
شماست .
یک جوان بیکار باشد، مشکل جنسی داشته باشد و
ایمان هم نداشته باشد ، همین میشود که می بینیم و زن و
بچه های مردم در کوچه و خیابان و خانه ، در امنیت نمی باشند .
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین