کد خبر: ۱۷۸۶۸۰
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۱ - ۱۰:۲۲

احتمال آتش‌بس در غزه تا ۲۴ ساعت‌آینده

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که احتمالا تا ۲۴ ساعت آینده مذاکرات غیر مستقیم نمایندگان این رژیم با گروه های فلسطینی به توافق آتش بس و توقف جنگ غزه منجر شود.

تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم آماده است تا با پیشنهاد مصر برای آتش‌بس در غزه موافقت کند و ممکن است این آتش بس تا ۲۴ ساعت آینده به دست آید.

از سوی دیگر معاون دبیر کل جنبش جهاد اسلامی در گفت‌و گو با شبکه خبری لبنانی المنار از توافقی تقریبا حاصل شده درباره آتش‌بس خبر داد که آخرین مراحل خود را سپری می‌کند.

دیشب بنیامین نتانیاهو نخست وزیر، آویگدور لیبرمن وزیر امور خارجه و ایهود باراک وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نشستی را برای بررسی طرح آتش‌بس مصر یا گسترش حملات هوایی علیه نوار غزه برگزار کردند.

در طرف فلسطینی نیز منابع آگاه از برگزاری نشست سه جانبه بین رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی و رئیس سازمان اطلاعات مصر به منظور بررسی موضوع آتش‌بس خبر دادند.

به گزارش فارس،حماس و جهاد اسلامی درباره برقراری آتش‌بس در غزه توافق کامل دارند. حماس اعلام کرده است رفع کامل محاصره نوار غزه، توقف ترور رهبران فلسطینی و دریافت تضمین برای عدم تجاوز اسرائیل علیه مردم غزه از جمله شروط این جنبش برای پذیرش توافق آتش‌بس است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین