کد خبر: ۱۷۸۸۰۴
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۹۱ - ۱۰:۵۷

چرا علی‌آباد‌ی ‌درباره ‌نشست ‌ماکائو حرف ‌نمی‌زند؟

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سراج ۲۴: پس از تهدید کمیته بین المللی المپیک مبنی بر این که ایران تا زمان اصلاح اساسنامه اجازه برگزاری هیچ گونه انتخابات ورزشی را ندارد حرف و حدیث‌های زیادی در این باره مطرح شد.

در این خصوص گفته شد برخی مسئولان کمیته ملی المپیک به دلیل اختلاف با وزارت ورزش، اطلاعاتی را به مجامع بین المللی می‌دهند و این مجامع بر اساس اطلاعات دریافتی از ایران، کشورمان را تهدید به تعلیق می‌کنند.

حجت الله خطیب سرپرست فدراسیون کشتی در یکی از مصاحبه‌های خود به صراحت اعلام کرد کمیته ملی النپیک ایران از طریق کمیته بین المللی المپیک، وزرات ورزش را تحت فشار گذاشته است. با این حال تاکنون هیچ مقام مسئول دیگری این موضوع را رد یا تایید نکرده است.

آنچه اما در این میان عجیب به نظر می‌رسد سکوت مسئولان کمیته ملی المپیک ایران است. محمد علی آبادی روز گذشته در حاشیه مراسم عزاداری کمیته ملی المپیک در پاسخ به سؤال خبرنگاران درباره نشست ماکائو که چندی پیش برای رفع مشکل ورزش ایران و به تفاهم رسیدن با مجامع بین المللی برگزار شد گفت که این جلسه، فقط یک نشست بود!

این که چرا رئیس کمیته ملی المپیک در این باره حاضر به پاسخگویی نشده بر ابهامات موجود می‌افزاید. این در شرایطی است که گفته می‌شود وزیر ورزش و جوانان در این نشست‌ها در یکی دو نوبت دچار اشتباه شده اما علی‌آبادی هیچ عکس‌العملی نسبت به این موضوع نشان نداده است. در این شرایط آیا سکوت مسئولان کمیته ملی المپیک سودی برای ورزش ایران دارد یا این که این سکوت به نفع خودشان است؟
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین