کد خبر: ۱۷۸۸۳۰
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۹۱ - ۱۳:۳۵

قیمت بلیت پروازهای خارجی ایران ایر هم گران شد (+جدول)

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: قیمت بلیت پروازهای خارجی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (ایران ایر) به دنبال بیش از ۲ برابر شدن قیمت بلیت ایرلاین‌های خارجی گران شد. 

از امروز شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) قیمت بلیت پروازهای خارجی خود را گران کرده است.

براین اساس، از چهارشنبه هفته گذشته، ایرلاین‌های خارجی در ایران نرخ بلیت پروازهای خود را ۱۰۵ درصد افزایش دادند و از این هفته هم ایران ایر نرخ‌های جدید خود را به آژانس‌های فروش بلیت اعلام کرده است.

به گزارش مهر،در همین حال، شرکت ماهان هنوز قیمت‌های جدید خود را به آژانس‌ها ابلاغ نکرده است اما برخی از دفاتر فروش از افزایش قیمت بلیت این ایرلاین هم خبر می دهند.

در جدول زیر نرخ بلیت برای پروازهای فردا پنجشنبه اعلام شده است؛ به این دلیل که قیمت‌ها براساس روز و صندلی متفاوت هستند اما آخرین نرخ‌های اعلام شده از سوی ایران ایر در سایت این شرکت و همچنین دفاتر فروش بلیت به این شرح است: {$old_album_178830}
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۱
0
0
خدا رحم كند ، الان است كه ويزيت پزشكان ، حق وكالت وكلا ،مشاوره مهندسان و خلاصه هر كسي كه سر وكارش با مرفهين بي درد است زياد شود و صنوف مربوطه نيز ازآنها حمايت كند به بهانه نصرفيدن ، خدا را شكر براي كارمندان وضعيت مي صرفد!!!
انسان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۱
0
0
خوش به حال اونایی که میتونن با هواپیما این طرف اون طرف برن ما که سفر داخلی نمیتونستیم سوار هواپیما بشیم وای به حال مسافرت های خارجی خوش به حال مرفهین بی درد
ناشناس
|
UNITED KINGDOM
|
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۱
0
0
ایییی جووون به این کشور تکه برین برای کشورهای همسایه تعریف کنید
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین