کد خبر: ۱۷۸۸۷
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۸۴ - ۱۵:۱۶

وزرا به زودی به مجلس معرفی می شوند

آفتاب‌‌نیوز : حسين سبحاني نيا در حاشيه جلسه علني مجلس گفت: عباسپور استاد دانشگاه و از مديران وزارت آموزش و پرورش براي وزارتخانه آمورش و پرورش،ناظمي سرپرست كنوني وزارت تعاون براي اين وزارتخانه و بهشتيان از مديران وزارت نفت براي وزارتخانه نفت در نظر گرفته شده‌اند. 

نماينده مردم نيشابور افزود: ايرواني براي وزارت رفاه و تامين اجتماعي در نظر گرفته شده بود كه ظاهرا با وي توافق حاصل نشده است. 

عضو فراكسيون اكثريت مجلس شوراي اسلامي با بيان اينكه تاخير در معرفي وزراي اين چهار وزارتخانه باعث افزايش بلاتكليفي مي‌شود، تصريح كرد: انتخاب سريعتر وزرا به تسريع در كار استقرار مديريت و جلوگيري از هرج و مرج و حيف و ميل كمك مي‌كند. 

نماينده نيشابور در خصوص انتخاب استانداران از سوي وزير كشور گفت: وزير كشور سعي كرده تا براي انتخاب استانداران بين نمايندگان و مسئولان ذيربط در استانهاي مختلف نوعي هماهنگي ايجاد شود،كه نمونه آن را در انتخاب استاندار خراسان رضوي شاهد بوديم. 

سبحاني‌نيا در پاسخ به اين سؤال مبني بر اين كه آقاي باهنر گفته است وزرايي كه راي كمي آورده‌اند مراقب رفتارشان باشند،گفت: 153 راي آقاي پورمحمدي را نمي‌توان دليل بر رد وزير و راي آوردن استيضاح وي دانست. 

وي افزود:الان مسئله استيضاح جواب نمي‌دهد و وزير كشور در صدد هماهنگي است و سعي مي‌كند به قول خودش عمل كند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین