کد خبر: ۱۷۸۹۴۰
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۱ - ۲۱:۰۷

قلعه‌نویی: نمی‌گویم نظامی‌ها و سیاسی‌ها به فوتبال خدمت نکرده‌اند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: امیر قلعه نویی در نشست خبری پس از دیدار تیمش برابر پیکان که با پیروزی دو بر صفر استقلال همراه بود، اظهار کرد: بازی چندان با کیفیتی نبود و نسبت به بازی هفته گذشته ما از کیفیت پایین تری برخوردار بود ولی خدا را شکر توانستیم سه امتیاز را در شرایطی بگیریم. خیلی از بازیکنانمان را در اختیار نداشتیم و چند دروازه بان و بازیکن جوان را روی نیمکت گذاشته بودیم و با توجه به این مساله کسب سه امتیاز مهم بود.

وی افزود: بازیکنان زحمت کشیدند و از آنها ممنون هستم که چند روز یکبار با ۱۰ -۱۲ نفر بازی می‌کنند. پیکان هم تیم بسیار خوبی است و فوتبال را به خوبی انجام می‌دهد.

آنها سه مهاجم سرعتی داشتند که خوب بازی کردند. هر وقت که آنها از تله پرس ما رد می‌شدند اذیتمان می‌کردند. در مجموع باید خدا را شکر کنم که سه امتیاز بازی را گرفتیم. خیلی از اوقات پاس‌های ما به ۱۷-۱۸ می‌رسید ولی باید سرعت پاس‌هایمان را هم بالاتر ببریم.

سرمربی استقلال در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا که پیرامون صحبت‌های ابراهیم قاسمپور مبنی بر اینکه مذاکره استقلالی‌ها با عنایتی تمرکز این بازیکنان را بهم زده است، گفت: اگر اشتباه نکنم رضا عنایتی هفته گذشته یک گل سه امتیازی به ثمر رساند. خیلی از تیم‌ها به بازیکنان ما زنگ می‌زنند و با بازیکنان صحبت می‌کنند و ما هم می‌گوییم که در چارچوب باید مذاکره کنیم. حتی این اجازه را دادیم که با بازیکنانمان صحبت کنند. من نمی‌دانم که این چه صحبت‌هایی است که انجام می‌دهند. اگر مذاکره‌ای هم باشد احتمالا مدیران دو باشگاه در چارچوب مدنظر انجام دادند. خدا کند که تمرکز بازیکنان ما هم برهم بخورد تا گلهای سه امتیازی به ثمر برسانند.

وی درباره وضعیت هاشم بیگ زاده که امشب دچار مصدومیت شد گفت: فعلا زود است درباره مصدومیت او نظر بدهیم و باید پزشکان تیم او را معاینه کنند اما فکر می‌کنم که دچار کشیدگی شده است و قبلا هم این اتفاق برای او افتاده بود.

به گزارش ایسنا، قلعه نویی در مصاحبه با دوربین برنامه ۹۰ درباره گلی که میلاد می داوودی به ثمر رساند گفت: می داوودی از بازیکنان بزرگ است که بعد از مصدومیتی که دچارش شد از کیفیت بازی‌اش کاسته شد. او از نظر فنی بازیکن بسیار خوبی است. زمانی که در سپاهان بودم دوست داشتم که به تیم ما بپیوندند اما قسمت این بود که به استقلال بیاید. اینکه بازیکنان پس از گل می داوودی او را بغل کردند نشان می‌دهد که آنها می‌خواهند به هم کمک کنند و برد ما هم در همین مسئله است. همین مسائل عامل موفقیت تیم ماست و من هم خوشحالم که می داوودی گل زد ولی هنوز او با میلادی که توقع داریم فاصله دارد و قابلیت‌های فنی‌اش بیش از اینهاست. ما هم امیدواریم که می داوودی به شرایط ایده آلش برگردد چرا که با توجه به سنی که دارد از سرمایه‌های فوتبال ماست.

وی افزود: اگر من قلعه نویی ده سال پیش بودم شاید در بعضی جاها به گونه‌ای دیگر رفتار می‌کردم اما گاهی باید با بازیکن برادرانه رفتار کرد. می داوودی هم بیشتر به خاطر اینکه نیمکت نشین بود ناراحت بود.

قلعه نویی درباره انتقادهای هفته پیشش گفت: من نمی‌گویم که افراد نظامی، سیاسی و صنعتی به فوتبال ما خدمت نکرده‌اند ولی اگر افرادی از جنس فوتبال در آن حضور پیدا کنند بهتر است. حرف من این است که ما نباید تنها به نتیجه نگاه کنیم و باید چشم اندازی در نظر بگیریم و ایراد ورزش و فوتبال ما این است که چشم اندازی نداریم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۳
0
0
خوب امیرخان درست می گوید. هنگامی که یک نظامی و یا سیاستمدار فوتبال دوست ندارد و یا سررشته ای در این زمینه ندارد چرا باید در این صنعت پرطرفدار ظاهر شود. از دو حالت خارج نیست برای پول یا شهرت و یا هر دو.
در حوزه علمیه یک بحث جالبی است که می گویند قرآن را فقط کسانی می توانند تفسیر کنند که به متون عربی آشنایی دارند و هزاران ساعت پای درس تفسیر اساتید بزرگ نشسته باشند. آقای ایکس و ایگریگی که اصولا کمترین فهمی از فوتبال ندارد چگونه می تواند در این صنعت ورود پیدا کنه؟ محال است افراد بی تجربه در صنعتی موفق شده باشد. فوتبال که فوق محال است. نگاه کنید رویانیان میلیاردها تومان وارد شکم پرسپولیس کرده ولی هنوز در رده 10 ام است. با پول تنها که نمی شود فوتبال را جلو برد.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین