کد خبر: ۱۷۹۰۵۴
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۳۹۱ - ۱۶:۱۶

لاریجانی: رژیم صهیونیستی روزهای سخت‌تری در پیش دارد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در سخنرانی خود در جمع هزاران نفر از عزاداران حسینی در شهر استانبول گفت: حسین (ع) کشتی نجات و چراغ هدایت است که بدی ها را از بین می برد و در موج های حوادث هولناک نجات دهنده است.

وی اظهار داشت: حب حسین دلها را روشن می کند و انسان های خفته و سرگشته از دنیای دغل کار را به ساحل نجات می رساند.

رئیس مجلس شورای اسلامی خطاب به صلاح الدین رهبر شیعیان ترکیه اظهار داشت: خدا را شکر کنید که به آیینی گرویدید که سبک زندگی آن سبک عاشورایی است و امام و راهنمای آن حسین بن علی(ع) است.

رئیس قوه مقننه تصریح کرد: به جای زندگی دنیای مدرن که فقط لذت گرایی در آن غلبه دارد در زندگی عاشورایی برادری، گذشت ، معنویت، خداپرستی ، مجاهدت در راه خدا و سرافراز زیستن شرط است.

لاریجانی با بیان اینکه مرگ بهتر است از زیر بار حقارت و ذلت رفتن، گفت: پیام عاشورا پیام با عزت زیستن برای همه مردم است.

وی با بیان اینکه پیام عاشورا پیام باعزت زیستن برای همه مردم است، گفت: عاشورا فقط یک حادثه تاریخی نیست یک جریان حیات بخش برای مسلمانان و بشریت است که مسلمانان با آزادگی زندگی کنند.

لاریجانی با اشاره به این سخن امام حسین (ع) که فرمود اگر دین ندارید آزاده زندگی کنید، گفت: امروز بیش از هر زمان دیگری به این شعار نیازمندیم تا سیاستمداران و دغل کاران بفهمند.

رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: صهیونیست های مزدور و بی شرافت که انواع بمب ها را بر سر مردم غزه فرو ریختند مورد حمایت غرب قرار گرفتند و غربی ها نمایندگان خود را به آنجا فرستادند تا بگویند ما شریک اسرائیل هستیم.

وی تصریح کرد: آنچه که مسلمانان غیور فلسطین در جنگ بیست و دو روزه و هشت روزه اخیر باعث سرافرازی شان شد روحیه مجاهدت و ایستادگی و حریت بود. این همان درس مکتب حسینی و خصوصیت زندگی عاشورایی است که برای مسلمانان افتخارآفرین است.

لاریجانی اظهار داشت: رژیم صهیونیستی در این تجاوز اخیر خود به غزه شکست سنگینی خورد و ای عزاداران حسینی مطمئن باشید رژیم صهیونیستی روزهای سختی را در پیش خواهد داشت.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران با شعار حسینی بر دیکتاتوری آمریکا پیروز شد و با همین شعار نیز در جنگ هشت ساله موفق بود، گفت: ما به خاطر پیروی از حسین (ع) از مظلومین عالم به خصوص مردم فلسطین حمایت کرده و می کنیم.

وی با اشاره به اینکه افتخار می کنیم از حزب الله حمایت کردیم تا در جنگ سی و سه روزه پیروز شود، گفت: همچنین افتخار می کنیم که از فلسطین در جنگ های بیست و دو روزه و هشت روزه اخیر حمایت کردیم.

لاریجانی تصریح کرد: ما همه جوره به فلسطین کمک کردیم تا بتواند با امکانات مناسب رژیم صهیونیستی را شکست دهند.

رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امروز مسلمانان در پناه وحدت می توانند مقابل رژیم صهیونیستی و استکبار پیروز شوند و ان شاء الله این چنین خواهد شد.

وی با بیان اینکه چند سال است که غربی ها پس از انقلاب های منطقه به دنبال ماجراجویی هستند، گفت: آنها در منطقه جنگ و مسلمان کشی راه انداختند و کشورهای منطقه باید هوشیار باشند تا راهی را نروند که به نفع آمریکا و رژیم صهیونیستی باشد.

به گزارش مهر؛ لاریجانی در پایان خطاب به عزاداران حسینی گفت: من در جمع شما حاضر شدم تا هم سلام رهبر معظم انقلاب را به شما برسانم و هم درمراسم پرشورتان شرکت کنم .
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین