کد خبر: ۱۷۹۱۲۲
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۱ - ۱۳:۲۸

نصرالله: با یزید زمان مقابله می‌کنیم

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سید حسن نصرالله در سخنانی به مناسبت عاشورای حسینی تاکید کرد ما امروز با یزید زمان یعنی طرح آمریکایی صهیونیستی روبرو هستیم که باید با آن مقابله کنیم، ما در رویارویی با این یزید هستیم، ما با این طرح آمریکایی صهیونیستی روبرو هستیم.

وی افزود درباره خطر تبدیل دوستان به دشمنان و دشمنان به دوستان در جهان اسلام هشدار می دهم.

نصرالله خاطر نشان کرد اینکه ایران را دشمن و اسرائیل را که ماهیت تجاوزکارانه، وحشیانه و نژادپرستانه دارد، دوست قلمداد کنند، هشدار می دهم.

دبیرکل حزب الله گفت : درباره تلاش برخی که ایران را دشمن ملتهای عربی و اسلامی قلمداد می کنند، هشدار می دهم.

وی تصریح کرد : ایران دوست اعراب و همه مسلمانان و حامی ملتهای مستضعف و مظلوم است که این امر در خلال جنگ اخیر دشمن علیه غزه و پیش از آن در جریان تجاوز دشمن به لبنان نمایان شد، این جمهوری اسلامی شجاع ایران هرگز از تهدیدهای دشمنان نهراسیده است.

وی افزود : جمهوری اسلامی ایران، هنگامی که از جنبشهای مقاومت دفاع می کند به وظیفه و موضع راهبردی خود عمل می کند، هیچ چشمداشتی از کسی ندارد.

نصرالله گفت به ملتهای عربی و اسلامی می گویم برحذر باشید از کسانی که اسرائیل را به عنوان دوست نشان می دهند و کسانی که تلاش می کنند که ایران را دشمن قلمداد کنند، خائن به امت اسلام هستند.

دبیرکل حزب الله تصریح کرد فلسطین مسئله محوری ما است، فلسطین مسئله محوری باقی خواهد ماند.

وی گفت برخی از طریق فتنه های مذهبی و طایفه ای تلاش می کنند میان اعراب و شیعه و سنی و میان ملتهای منطقه و میان ملت فلسطین و میان ما، اختلاف و دودستگی ایجاد کنند.

نصرالله خاطر نشان کرد فلسطین بخشی از ایمان و عقیده و مسئولیت ما است، و هیچ کس نمی تواند مانع حمایت ما از فلسطین شود.

به گزارش مهر به نقل از شبکه المنار، وی همچنین بار دیگر به مقاومت فلسطین و مردم غزه به خاطر این پیروزی بزرگ بر رژیم صهیونیستی تبریک گفت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین