کد خبر: ۱۷۹۱۴۹
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۳۹۱ - ۰۸:۲۷

تکواندوی ایران نایب قهرمان جام جهانی شد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: شانزدهمین دوره مسابقات جام جهانی تکواندو با حضور ۱۶۱ تکواندوکار در قالب ۱۳ تیم در بخش مردان به میزبانی آروبا در ورزشگاه "سنترو دپورتیو" شهر سانتاکروز برگزار شد که ایران در مسابقه فینال با شکست از کره جنوبی نایب قهرمان شد.

تیم ملی ایران در اولین دیدار خود توانسته بود با نتیجه ۲۵ بر ۵ از سد تیم دومینیکن گذشته و در ادامه با نتیجه ۱۸ بر ۱۵ مقابل تیم روسیه به پیروزی برسد.

در مرحله یک چهارم نهایی آمریکایی ها به دلیل آسیب دیدگی دو تکواندو کار خود حاضر به مبارزه با تیم ملی ایران نشدند و در مرحله نیمه نهایی نیز هوگو پوشان ایران توانستند با حساب ۱۹ بر ۱۸ از سد تیم چین گذشته و به فینال شانزدهمین دوره مسابقات جام جهانی راه یابند.

به گزارش ایسنا،یوسف کرمی، علیرضا نصر آزادانی، بهزاد ایلخانی، مهران عسگری، وحید عیسی بیگلو، روح الله طالبی، مسعودحجی زواره، فرزاد عبدالهی و جلال خدامی به عنوان ملی‌پوشان ایران در جام جهانی حاضر شدند. سرمربی‌گری تیم بر عهده فریبرز عسگری بود و مهدی بی باک و علی محمد بسحاق کمکهای او بودند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۶
0
0
منظور همان مقام دوم است ديگر؟ آيا ما بايد هر نوع ضعف را با کلمات بپوشانيم؟ شکست را بگوييم واگذاري و دو را بگوييم نايب قهرماني؟؟ يعني مثلا اگر قهرمان کنار رفت ما به عنوان نايبش ادعاي قهرماني خواهيم کرد؟؟
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین