کد خبر: ۱۷۹۲۲۹
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۳۹۱ - ۱۵:۱۹

قتل در پي درگیری پیامکی

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: این جنایت ۱۷ مهر سال گذشته به ماموران پلیس شهرری اطلاع داده شد. تیم جنایی پس از حضور در محل دریافتند، پسر ۱۷ ساله به نام امیر بر اثر اصابت ضربه کارد به قتل رسیده است.

کارآگاهان در جریان تحقیقات هویت عاملان جنایت به نام فرهاد و مهرزاد را شناسایی کرده و آنها را در عملیات‌های جداگانه‌ای دستگیر کردند. متهمان در بازجویی به قتل اعتراف کرده و پرونده آنها برای محاکمه به شعبه ۷۴ دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد.

در جلسه دادگاه فرهاد با اعتراف به قتل گفت: مقتول با مهرزاد دچار اختلاف شد و ساعت هشت شب باهم در میدان شهرری قرار گذاشتند. من هم همراه مهرزاد به محل قرار رفتم. آنجا آنها با هم درگیر شدند من هم وارد درگیری شده و با ضربه کارد ضربه‌ای به مقتول زدم که باعث مرگش شد.

در ادامه نیز مهرزاد در جایگاه قرار گرفت و گفت: من و امیر در یک مدرسه درس می‌خواندیم و با هم دوست بودیم. اختلاف ما بر سر یک پیامک اشتباهی که من به مقتول دادم شروع شد. روز حادثه چند بار برای هم پیامک تهدیدآمیز فرستادیم. به خاطر ترس از مقتول دوستم را همراه خود به محل قرار بردم که در آنجا این جنایت رخ داد.

به گزارش تهران امروز،قضات دادگاه برای صدور حکم وارد شور شده و فرهاد را به قصاص محکوم کردند. مهرزاد هم به اتهام معاونت در قتل به زندان محکوم شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین