کد خبر: ۱۷۹۲۹۱
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۳۹۱ - ۱۰:۲۴

افروغ: چرا منتقد احمدي‌نژاد شدم؟

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: عماد افروغ جامعه شناس سياسي و نماينده مجلس هفتم تاکيد مي کند:راي من به احمدي‌نژاد در سال ۸۴راي به گفتمان و اعتقادات خودم بود.

وي با اشاره به اين مطلب که پايان نامه دکتري بنده درباره عدالت بود، افزود:بنده سالها بحث اصولگرايي را مطرح کردم و منتقد رقيب احمدي نژاد در انتخابات بودم بنابراين اگر به طرف مقابل احمدي نژاد راي مي‌دادم به خودم خيانت کرده بودم در واقع بر اساس چه سندي مي توانستم به احمدي نژاد راي ندهم مگر من برنامه ، سياست و رفتار عملي احمدي نژاد را ديده بودم ؟افروغ تاکيد کرد:اما بايد بگويم پس از آنکه علائم کوچکي مشاهده کردم که احمدي نژاد به تئوري و نظريه وقعي نمي نهد و البته ترکيب کابينه ايشان را ديدم شروع کردم به نقد کردن دولت احمدي نژاد .

وي در پاسخ به اين سوال که بسياري نسبت به انتقادات شما از دولت ايراداتي مطرح کردند ،گفت:بنده از هتاکي‌ها ناراحت نمي شوم زيرا معتقدم اين عالم قاعده دارد و خداوند قواعد خود را پيش مي برد و خيلي از مسائل را برملا مي کند در حال حاضر در اوج برملاشدن خيلي از بي اخلاقي‌ها هستيم که بنده از اين موضوع خوشحالم بنابراين ديگر دليلي نمي بينم که در برابر اين انتقادات موضع گيري آشکاري داشته باشم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
سید صادق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۷
0
0
آقای دکتر افروغ عزیز: من یک دانشیار جوان هستم که شما در جایگاه پدر و استاد برای ما هستید. نسل ما نسلی است که از وقت تلف کردن و حرف زدن خوشش نمی‌آید و دوست دارد کار واقعی انجام دهد. همان سال ۸۴ که گفتند محمود احمدی نژاد استادیار دانشگاه علم و صنعت است، ما شروع به جستجو در سابقه علمی وی کردیم و هرچه جستیم کمتر اثر علمی و دانشگاهی‌ای از وی یافتیم! برای نسل ما همین کفایت می‌کرد که متوجه شویم این فرد‌ در رشته تخصصی خودش هم جزو پایین‌ترین دهک دانشگاهیان حساب می‌شود. چنین فردی‌ که حتی در رشته تخصصی خودش هم هیچ چیز قابل عرضی ندارد، اساسا توان آن را ندارد که در مورد مساله پیچیده مدیریت کشور ورود پیدا کند. لذا برای ما از همان سال ۸۴ محرز شد بود که از بیسوادی و خود بزرگ بینی وی‌، محصولی جز مفسده درو نخواهد شد. از بزرگوار اندیشمندی مثل شما تعجب می‌کنم که آنچه که ما فرزندان شما دیدیم را نتوانستید ببینید؟

محمود احمدی نژاد، نه تخصص داشته و دارد، و نه حتی تعهدی در حد یک جو صداقت دارد. هر لحظه که با این ژنرال جنود جهل می‌گذرد، بر ویرانی دنیا و آخرت و اقتصاد و اخلاق و فرهنگ ما بیشتر افزوده می‌شود.
جمشيد بسم الله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۷
0
0
كسي كه با مدرك دكتري جامعه شناسي و سالها فعاليت و سابقه سياسي نتونه اينده سياسي ٤سال بعد يكنفر را حدس بزنه بايد مدركشو بذاره در كوزه ابشو بخوره سياستمدار،هاشمي بود كه ٨سال پيش گفت راهي كه اين اقا ميره به تركستان است اون هاشمي كه مصداق اين بيت شعر هست كه: بسي صبر ببايد پدر پير فلك را
تا دگر مادر گيتي چو تو فرزند بزايد
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین