کد خبر: ۱۷۹۲۹۲
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۳۹۱ - ۱۰:۳۱

وقوع سیلاب در برازجان با ۴ کشته

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: در اثر بارندگی و سیلاب متاسفانه ۴ نفر در برازجان مرکز دشتستان جان خود را از دست دادند.

به گفته مدیریت بحران استانداری بوشهر ؛ شدت بارش ها در دشتستان و وقوع سیلاب باعث شد یکی از شهروندان برازجانی در اثر برق گرفتگی و سه نفر هم در اثر خفگی در سیل دیشب جان خود را از دست بدهند.

آقای مقصودی افزود: شدت بارش ها باعث تخریب قطع آب ، برق و خطوط مخابراتی در برخی مناطق دشتستان شده و به برخی خطوط مواصلاتی روستایی هم آسیب زده است.
مدارس نوبت صبح برازجان امروز در همه مقاطع تعطیل است.

شدت بارش ها در برازجان از ساعت ۱۸ دیشب به مدت سه تا چهار ساعت ادامه داشته است.

مقصودی گفت: بارش باران باعث ریزش کوه و بسته شدن تونل در برازجان شده و مسیر بوشهر برازجان در ورودی برازجان هم بسته شد که اکنون با مشارکت دستگاه های اجرایی باز شده است. 

وی افزود: جاری شدن سیل و روان آبها باعث آبگرفتگی معابر و منازل روستایی و در برخی شهرهای استان شده است و ضمن آسیب به زیر ساخت ها روستایی و شهری باعث تخریب بخشی از خط انتقال آب کازرون بوشهر و قطع آب در برخی مناطق استان شده و همچنین باعث تخریب زیرساخت های برق و قطع دکل های مخابراتی شده است.

اکنون مناطق کاکی ،انگالی، چارروستایی و کره بند و بخش هایی از شهر برازجان با مشکل قطع برق و آب مواجه هستند.

آقای مقصودی گفت: مدارس دیر کنگان و جم و خارک در نوبت صبح امروز تعطیل است.
به گفته کارشناس اداره کل هواشناسی استان در ۲۴ ساعت گذشته در برازجان ۱۲۵ و در برخی مناطق اطراف آن تا ۱۵۰ میلیمتر باران آمده است.

به گزارش واحدمرکزی خبر،همچنین در این مدت در خارک ۱۲۹ گناوه ۸۰ بندر ریگ ۷۱ و دیلم ۵۶ میلیمتر باران باریده است بارش در بقیه مناطق استان بین ۸ تا ۲۱ میلیمتر بوده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین