کد خبر: ۱۷۹۵۸۴
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۱ - ۰۸:۳۲

افشاگری‌های عجیب در برنامه نود این هفته

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: نکته جالب توجه در برنامه این هفته نود به افشاگری های عجیب و غریبی مربوط می شد که بازیکنان سابق تیم ملی از آنها پرده بر می داشتند. در ادامه برخی از حاشیه های برنامه این هفته نود را می خوانید.

افشاگری بازیکن سابق تیم ملی از ترکیب بازی ایران و استرالیا
ابراهیم تهامی، بازیکن سابق تیم ملی فوتبال کشورمان اولین مهمان برنامه این هفته نود بود. تهامی که از نسل دهه هفتاد فوتبال ایران به شمار می رفت در ابتدای صحبت خود خطاب به فردوسی پور گفت که ای کاش من را زودتر از اینها به برنامه نود می آوردید و حرفی از من می زدید.

وی در خصوص ترکیب تیم ملی فوتبال ایران در بازی ایران و استرالیا گفت: تا روز قبل از بازی قرار بود من هم در ترکیب اصلی باشم اما روز بازی در رختکن زمانی که دکتر ذوالفقارنسب لیست ۱۱ نفره را خواند من در لیست نبودم. چند دقیقه بعد ویرا زمانی ورود بازیکنان به زمین از من پرسید که چرا وارد زمین نشدی و من به وی گفتم که در ترکیب نیستم. در این زمان ویرا سیگار خود را زمین انداخت و از آقای ذوالفقار نسب پرسید که چرا تهامی در زمین نیست.

این بازیکن سابق تیم ملی فوتبال کشورمان به افشاگری درباره لیست نفرات حاضر در بازی ایران و استرالیا پرداخت و گفت: به نظر من لیست بازیکنان را از تهران داده بودند اما نمی دانم چه کسی این لیست را داده بود. در بین ۱۱ بازیکنی که داخل زمین بودند به نظر من نعیم صعداوی نباید بین بازیکنان اصلی به زمین می رفت.

به گزارش فردا؛ تهامی همچنین درخصوص مسائل پیش آمده در شب قبل از مسابقه این چنین توضیح داد: شب بازی یک درگیری لفظی کوتاه بین علی دایی و خداداد عزیزی به وجود آمد و همان زمان بچه ها این دو را از هم جدا کردند.

ابراهیم تهامی درباره گل اول ایران در بازی با استرالیا اظهار داشت: داور روی صحنه گل اول هم می توانست آفساید برای استرالیا بگیرد و هم می توانست خطای پنالتی بگیرد.

وی درباره علت عدم حضورش در جام جهانی ۹۸ عنوان کرد: بعضی ها آن زمان دوست نداشتند من در تیم ملی باشم و بعد از رفتن ویرا من را از تیم ملی بیرون کردند. از کل بازیکنانی که به جام جهانی رفتند و در بازی با استرالیا حضور داشتند فقط من به فرانسه نرفتم. آن زمان به نظر من حق بازیکنانی مثل بهنام سراج، علی لطیفی و برخی دیگر نبود که به جام جهانی بروند. حتی بازیکنی که مدت ها پایش در گچ بود هم به جام جهانی رفت اما من را نبردند. اگر من بودم قطعا ایران در آن زمان از گروه خود صعود می کرد و من نمی گذاشتم در مرحله گروهی حذف شوند.

تهامی در بخش پایانی اظهارات خود گفت: کسانی که نگذاشتند من با تیم ملی به جام جهانی بروم را نه در این دنیا و نه در آخرت نخواهم بخشید.

کفاشیان: قطعا مستحق دریافت این عنوان بودیم! 

رئیس فدراسیون فوتبال ایران درباره افتخار کسب شده برای فدراسیون فوتبال ایران توضیح داد: معیارهایی که برای ای اف سی ملاک است شامل فعالیت در کمیته های مختلفی چون مسابقات پایه، برنامه های آموزشی برنامه های استان هاست و ای اف سی این مسائل را پیگیری می کند و بهترین فدراسیون را انتخاب می کند.

کفاشیان در ادامه در پاسخ به این سوال که بین ایران و ژاپن کدام کشور لیاقت کسب این عنوان را داشت گفت: ژاپن کارهایی که ما در برخی بخش های فوتبال انجام داده ایم را انجام نداده و فعالیت های ایران و ارائه گزارش ها نظر اهالی ای اف سی را جلب کرده و باعث کسب این عنوان شده است.

وی کسب عنوان بهترین فدراسیون آسیا را حق فوتبال ایران می داند و می گوید: قطعا نسبت به فعالیت های مختلفی که داریم خود را مستحق کسب این عنوان می دانیم.

رئیس فدراسیون فوتبال افزود: هیچ وقت در فدراسیون ما تقلب نبوده و کار خلاف نداشته ایم. مرغ همسایه متاسفانه همیشه غاز بوده است. ما در بسیاری از بخش ها بهتر از کشورهای کره و ژاپن بوده ایم.

کفاشیان در بخش پایانی اظهارات خود گفت: قطعا تیم ملی ما شایستگی این را دارد که به جام جهانی برود و حمایت ما حتما تا پایان خرداد ماه از کارلوس کی روش ادامه خواهد داشت.

درودگر: ما کار خیر کردیم/ فردوسی پور: به جای کار خیر پول مردم را بدهید 

صادق درودگر یکی از مهمانان تلفنی برنامه نود بود و درباره مسائل به وجود آمده بین باشگاه ملوان و مسئولان باشگاه پرسپولیس توضیحاتی ارائه کرد.

مدیرعامل باشگاه ملوان اعلام کرد که باشگاه ملوان و حسین هدایتی قصد انجام کار خیر و اهدای هدیه به بازیکنی داشت که برای کشور عزیزمان افتخار آفرینی کرده و نمی دانم این مسئله چرا به مسئولان باشگاه پرسپولیس برخورده است؟

در این باره عادل فردوسی پور خطاب به درودگر گفت: شما اول پول طلبکارانتان را بدهید، بازیکنان و مربیانی که بدهکارند را راضی کنید بعد به بازیکن ملی هدیه بدهید و کار خیر کنید.

بازهم قلعه نوعی و مایلی کهن به جان هم افتادند 

سرمربی اسبق تیم ملی ایران گفت: «برخی افراد در این فوتبال هستند که سخت تشنه رسیدن به نیمکت تیم ملی هستند و اگر لازم شد درباره آنها شفاف حرف می زنم.»

سرمربی تیم فوتبال استقلال در واکنش به اظهارات محمد مایلی کهن گفت: من اگر صحبتی در مورد ورود غیرفوتبالی ها کردم، چه ربطی به ایشان دارد که پاسخ می‌دهد.

سعداوی: تهامی ماجرای هنگ کنگ را فراموش کرده؟ 

نعیم سعداوی برای پاسخگویی به ابراهیم تهامی با برنامه نود گفتگویی تلفنی انجام داد. سعداوی از اتفاقی در اردوی آن زمان تیم ملی و ماجرای کشور هنگ کنگ پرده برداشت که موجبات تعجبات بینندگان تلویزیونی را فراهم کرد.

سعداوی اظهار داشت که همه بازیکنان تیم ملی ماجرای کاری که آقای تهامی در هنگ کنگ انجام داد را به یاد دارند و نمی دانم چرا چنین فردی با چنین سابقه ای در برنامه شما اجازه حضور می یابد؟
فردوسی پور در این بین در پاسخ به سعداوی اظهار داشت که زندگی شخصی هر کس به خودش مربوط است.

پرسش و پاسخ نظرسنجی نود 

پرسش نظرسنجی ۹۰ این بود که ایران در مرحله گروهی مقدماتی جام جهانی چه مقامی کسب می کند؟ ۱- صعود مستقیم ۲- پلی اف ۳- حذف ، که حدود ۵۲ درصد به گزینه ۲ یعنی رسیدن به پلی آف رای دادند ، ۲۹ درصد گزینه یک را برگزیدند و نزدیک به ۱۹ درصد گزینه ۳ را انتخاب کردند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۰
0
0
سلام ، برنامه 90 عالی است ولی بیشتر از اینکه منتقد باشد ، باید ارائه دهنده نظرات درست و سازماندهی شده باشد و اینکه زمینه برنامه را برای بیشتر نشان دادن ، پیشنهادات سازنده و
انتقادات بدون غرض و از بین بردن منیت ها و تکبرها ، آماده و پخش نمایند .
زهرا
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۰
0
0
سلام
به نظر من آقای تهامی باید خودشیفتگی اش را درمان کند و بعد اظهار نظر کند. آقای فردوسی پور با دعوت از این افراد به کدام سمت و سو میرود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۱
0
0
آقای فردوسی پور در بازی های ملی و باشگاهی تا زمانی که بازکن در اختیار مربی در اردو است زندگی خصوصی افراد بی معنی است. یعنی هرآنچه که بازکن بخواهد نمی تواند انجام دهد. مثلا آقای اولیور خان دروازه بان نامدار آلمان به دلیل اینکه در یک مهمانی با لباس غیررسمی شرکت کرده فورا توبیخ می شود. آنهاییکه مدعی اند که من آنم که رستم بود پهلوان بهتر است در همان اندازه شعار بپذیریم و نه بیشتر. ما در برابر کشورهای بالکان حرفی برای گفتن در فوتبال نداریم. مطمئه باشید در آن زمان بالاتر از تهامی هم توانست تضمین بدهد که از گروه بالا می رود.
سیروس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
0
0
مجید جان دلبندم الیور خان !!!! نه عزیزم الیور کان
جاويد نادرپور لركي
|
United States of America
|
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۶
0
0
برنامه نود بسيار برنامه خوبيست. بايد بدانيم اگر همين برتامه را هم نداشتيم .تكليف چه بود .البته هيچ برنامه اي بي عيب نيست.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین