کد خبر: ۱۷۹۶۳۰
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۱ - ۱۳:۳۸

غفوری‌فرد: جبهه «راه ملت» در انتخابات فعال می‌شود

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: حسن غفوری فرد در گفت‌و‌گو با ایلنا با اشاره به انتخابات آتی تصریح کرد: در انتخابات مجلس تلاش‌هایی برای وحدت اصولگرایان صورت گرفت که البته اکثر اصولگرایان نیز در این جبهه جای گرفتند ولی جبهه پایداری خود را از این دایره جدا کرد. در انتخابات ریاست جمهوری نیز همه تلاش‌ها بر این است تا اصولگرایان با پرچم واحدی وارد عرصه شوند که البته بار دیگر نیز این احتمال وجود دارد که جبهه پایداری خود را از سایر اصولگرایان جدا کند به گونه‌ای که هم اکنون نیز خودشان در حال تقسیم به شاخه‌های قم و تهران هستند.

وی ادامه داد: جبهه پیروان خط امام و رهبری بیشتر در خصوص توافق با سایر گروه‌های اصولگرا تلاش می‌کند و درصورتیکه در این زمینه به توافق لازم نرسیم این جبهه کاندیدای مستقل خود را معرفی خواهد کرد.

عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه طبق گفته زاکانی فعالیت جبهه متحد پس از انتخابات مجلس منتفی شده است، گفت: شاید برای انتخابات ریاست جمهوری ائتلاف جدیدی ایجاد شود اما فرمول ۷+۸ تنها مربوط به انتخابات مجلس بود.

وی همچنین اعلام کرد: برای انتخابات سال آینده ریاست جمهوری تلاش می‌کنیم تا پس از رایزنی با مطهری و عباسپور، جبهه راه ملت را همچون انتخابات مجلس نهم فعال کنیم.

غفوری فرد در ادامه با اشاره به موضوع اصلاح قانون انتخابات نیز یادآور شد: اصلاح قانون انتخابات آن هم در این شرایط به نفع کشور نخواهد بود چرا که این شائبه را ایجاد می‌کند که برای محدود کردن حضور عده‌ای در انتخابات روی این طرح تاکید می‌شود بنابراین معتقدم در این خصوص نباید شتاب زده عمل کرد.

وی افزود: پس از انتخابات سال آینده ریاست جمهوری و تا دور آینده این فرصت وجود دارد که لایحه اصلاح قانون انتخابات به شکل دقیق‌تری مورد بررسی قرار گیرد من به طور کلی با تصویب لوایح این چنینی آن هم در آستانه انتخابات که می‌تواند به شائبه‌ها دامن بزند مخالفم و به نظر من با قانون موجود نیز انتخابات قابل برگزاری است و اگر لازم بود می‌توان سر فرصت اصلاح آن را مورد رسدگی قرار داد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین