کد خبر: ۱۷۹۸۹۸
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۱ - ۱۰:۰۴

طمع دست سارق زورگیر را برای پلیس رو کرد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: غلامرضا جعفری اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره زورگیری از عابری پیاده در خیابان فرخی شهرستان زاهدان، موضوع در دستور کار مأموران کلانتری ۱۲ این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: سارق طمعکار پس از ارتکاب به سرقت، در پی زیاده خواهی‌های خود ضمن تماس با فرد مالباخته تقاضای مقادیری وجه نقد در قبال تحویل مدارک و اشیاء سرقتی را کرد.

فرمانده انتظامی زاهدان ادامه داد: مأموران با انجام تحقیقات پلیسی موفق شدند در اقدامی غافلگیرانه متهم را دستگیر و اموال مسروقه و مدارک مربوط به مالباخته را از وی کشف و ضبط کنند.

جعفری بیان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی و تحقیقات پلیس ادامه دارد.

دستگیری سارقان موتورسیکلت در میرجاوه

با تلاش بی‌وقفه مأموران انتظامی میرجاوه در استان سیستان‌ و بلوچستان، سه سارق موتورسیکلت در کمتر از یک ساعت شناسایی و دستگیر شدند.

مأموران انتظامی بخش میرجاوه در پی کسب خبر یکی از شهروندان مبتنی بر سرقت یک دستگاه موتورسیکلت متعلق به وی سریعاً اقدامات را برای شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان این سرقت آغاز کردند.

به گزارش فارس،مأموران با انجام تحقیقات پلیسی و فعال‌تر کردن گشت‌های انتظامی موفق به شناسایی و دستگیری سارقان شدند.

متهمان به نام‌های «حامد-ز»، «ابراهبم-گ» و «حبیب-ر» در بازجویی‌های به عمل آمده اعتراف به سرقت موتورسیکلت از شاکی به چندین فقره سرقت دیگر نیز اعتراف کردند.

متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی و موضوع در دست بررسی است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین