کد خبر: ۱۸۰۱۷۰
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۱ - ۱۶:۲۵

فخر فروشی با خودروی اجاره ای!

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: جایی که اکثر این خودرهای جذاب تا پنج برابر قیمت اصلی شان خرید و فروش می شوند و همین قیمت های نجومی باعث شده تا داشتن این خودروها حتی برای خریداران متمول هم کار سختی شده باشد. با این حال یکی از راه هایی که می توانند این تجربه رانندگی را محقق کند، کرایه کردن این دسته از خودرو ها ست.

مدل های اجاره ای این روزها بیش از پیش روی بورس هستند و اکثر خودروهای گذر موقت لوکسی که در خیابان های بالا شهر تردد می کنند، مدل هایی هستند که اجاره شده اند و رانندگانشان برای یک خیابان گردی ساده ، مبالغ گزافی را پرداخت کرده اند . این بار نگاهی داریم به وضعیت این بازار پر سود و البته نگران کننده .

خانواده BMW

اگر از دوستاران این برند جذاب آلمانی هستید، باید حتما جیب تان با شما همکاری و هماهنگی خوبی داشته باشد؛ چرا که قیمت اجاره این دوستان لوکس واقعا دیدنی است؛ به عنوان مثال اگر بخواهید برای یک روز هم که شده پشت رل آخرین مدل BMWx۶ بنشینید، باید روزانه یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان ناقابل کنار بگذارید! اگر هم برای یک ماه بخواهید با این خودرو به دوستان تان فخر بفروشید البته کمی تخفیف می گیرید و تنها باید ۳۰ میلیون تومان در جیب داشته باشید؛ یعنی روزی فقط یک میلیون تومان .

شاید اگر صبر کنید و دندان روی جگر بگذارید بتوانید یک ماه بعد خودروی شخصی خودتان را داشته باشید ؛ چیزی مثل یک پژو ۲۰۶ تیپ دو. با این حال مدل های جذاب دیگر BMW هم هستند که انتظار اجاره کنندگان را می کشند . همین مدل i۶۳۰ خودمان که دوستداران دو آتیشه خودش را دارد روزانه با ۴۵۰ هزار تومان کرایه داده می شود . برادر کوچترش یعنی I۵۳۰ هم روزانه مبلغی در حدود ۲۵۰ هزار تومان از اجاره کنند گان طلب می کند.

خانواده هیوندای

شاید ترجیح دهید سوار محصولات کره ای هیوندای شوید و آنها را کمتر از سایر برندهای لوکس ندانید . اینجا هم باید کمی سر کسیه را شل کنید . برای داشتن روزانه یک سوناتای ۲۰۱۲ جذاب حدود ۲۵۰ تا ۳۵۰ هزار تومان بپردازید .

یعنی ماهی حدود هفت میلیون تومان که البته اینجا به بعضی مدل های محبوب BMW تنه می زند ضمن اینکه هیوندای جنسیس مدرن و لوکس هم هزینه ای تقریبا مشابه سوناتای ۲۰۱۲ برایتان دارد اما اگر هوس شاسی بلند سواری کرده اید ، بد نسیت بدانید مبلغی که برای کرایه روزانه شاسی بلندی مثل ix۵۵ یاهمان وراکروز کنار بگذارید حدود ۲۸۰ تا ۳۰۰ هزار تومان خواهد بود .

سایر خودروهای لوکس

خوشبختانه یا متاسفانه اکثر مدلهای مرسدس بنز هم مثل برند هموطن یعنی BMW بوده و برای کرایه آنها تقریباً همان مبالغ را باید بپردازید که حداقل ۲۳۰ و حداکثر یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان خواهد بود اما اگر طبعتان بلند است یا واقعا بی خیال سرمایه و پولتان شده اید ، باید سراغ مدل های بی نظیر پورشه بروید .


جایی که باید چیزی حدود چهار برابر دوستان آلمانی در جیبتان باشد و مثلا برای ۲۴ ساعت همزیستی با یک پانامرای توربوی دوست داشتنی فقط شش میلیون تومان دودستی تقدیم کنید البته اگر این سرمایه را دارید .

خوب این درآمد هم که بیشتر برای تهرانی ها تدارک دیده شده ،متاسفانه یک معضل فرهنگی و اقتصادی به نام تجمل گرایی است که زنگ خطری را برای مسئولان به صدا در می آورد که ظاهرا چشم هایی کمی برای دیدن این معضلات بیدار است و رشد قارچ گونه این معضلات دامن گیر جامعه ما شده و اگر فکری به حال آنها نکنیم بیشتر هم خواهد شد .
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
فروغ
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۵
0
0
معمولا برای ماشین عروس است وگرنه کدوم ادم عاقلی میاد این همه هزینه بکنه . اهان مگر برای مخ زدن دختر پولدارها .
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین