کد خبر: ۱۸۰۲۰۹
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۱ - ۲۲:۳۳

مجلس ‌حادثه ‌آتش‌سوزی ‌پیرانشهر راپیگیری‌ می‌کند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: نماینده مردم میاندوآب، تکاب و شاهین دژ در مجلس شورای اسلامی گفت:کمیسیون اجتماعی مجلس حادثه آتش سوزی در مدرسه پیرانشهر را پیگیری می کند.

مهدی عیسی زاده با بیان اینکه وقوع حوادث تلخ این چنینی به هیچ عنوان در مدارس قابل قبول نیست افزود: مسئولان آموزش و پرورش باید در مورد وقوع این حادثه جوابگو باشند .

وی با تاکید بر اینکه نباید هیچ اغماض و مسامحه ای در خصوص رسیدگی به این حادثه صورت گیرد تاکید کرد: کمیسیون اجتماعی مجلس نیز این مسئله را به طور جد پیگیری می کند.

عیسی زاده خواستار تشکیل یک تیم بازرسی برای رسیدگی به این حادثه شد و گفت: باید عاملان وقوع این حادثه و کسانی را که با بی توجهی موجب بروز این حادثه شده اند را مشخص و با آنان به شدت برخورد شود.

وی افزود: از شخص استاندار نیز به عنوان مقام عالی استان که با جدیت این حادثه را پیگیری می کنند، انتظار می رود علل این حادثه و عاملان آنرا مشخص کند .

به گزارش مهر،بر اثر آتش گرفتن بخاری نفتی یکی از کلاس های درس مدرسه ابتدایی دخترانه روستای شین آباد پیرانشهر که صبح روز چهارشنبه روی داد تمام دانش آموزان این کلاس مصدوم شدند که هشت نفر سرپایی مداوا و ۲۹ نفر دیگر به بیمارستان امام خمینی ارومیه منتقل شدند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۵
0
0
نتایج :
1- دانش آموزان خودشان آتش درست کرده اند
2- هیچ اثری از سوختگی دیده نشد
3- همه زنده اند
4- هر کس کشته شده خودش کشته شده
5- نقش عوامل فتنه در حادثه در دست بررسی است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
0
0
سلام فقط من موندم که هر اتفاقی میرفته چه زود مجلس پیگیری میکنه فقط حیف که ننتیجه ای ندارد آخرش چی میشه؟؟؟!!! کاش یه کم پیگیر استقلال پیدا کردن خودشان میشدند
ناشناس
|
Switzerland
|
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
0
0
زحمت نکشید چون حاج بابایی از خودتان است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
0
0
7 - بدلیل شوک وارد شده ناشی از آتش سوزی جان خودشان را از دست داده اند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
0
0
دنبال رد پای استکبار جهانی و دشمنان در این حادثه باشید...
على
|
United States of America
|
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۰
0
0
تو اخبار گفت دولت اعلام کرده تمام هزینه هایِ درمان و جراحی پلاستیک این بچه ها رو کامل پرداخت میکنه !!!!آخه دولت چی از جیبش میده که دلش بسوزه یا بهش فشار بیاد ؟؟؟همش پولِ ملتِ ایران هست .
اگر راست میگند هزینه درمان و جراحیشون رو از حقوقِ وزیر آموزش و پرورش و شهردار و مدیر کل آتشنشانی اون شهر و مدیر مدرسه و مدیر آموزش و پرورش منطقه کم کنند .
بخشش از کیسه خلیفه که کاری نداره .
بنده هم اگر خزانه دار دولت بشم هر اداره و ارگانی هر گندی زد  ,هزینه اش رو کامل پرداخت میکنم !!!! چه غمی دارم ؟ از جیبِ ملته , مگه از جیبِ منه ؟

ظاهراً یه عده از دولتی ها خودشون رو صاحب مال میدونند و یادشون رفته که کارمندِ مردم هستند فقط نه مالکِ مال و اموالِ مردم .
یه عده از کارمندامون گند میزنند هزینه ی خرابکاریشون رو از مال و اموالِ ما پرداخت میکنند .به چه حقی؟؟؟!!!
چون وقتی زلزله میاد دولت خسارت میده به مردم , به خیالشون تو  این حوادث هم دولت میتونه خسارت بده !!!برایِ چی ما باید تاوانِ اشتباهات و سهل انگاریهایِ کارمندانمون رو بدیم ؟؟؟!!!!
تا قرونِ آخرش رو باید وزیر و معاونش و شهردار و مدیران مسئول منطقه و مدرسه و مدیر آتشنشانی و معلم کلاس(اگر مقصر باشه) پرداخت کنه .
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین