کد خبر: ۱۸۰۲۸۱
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۱ - ۱۵:۲۶

فاطمه کوچولو قربانی خشم مادر شد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سناریوی دروغین زن جنایتکار که با طرح ماجرای کودک ربایی قصد مخفی کردن قتل دختر دوساله اش را داشت دراین هفته فاش شد.

به گزارش مهر، این زن یکم آذر به ماموران مراجعه کرد و گفت: دختر دو ساله اش به نام فاطمه را در ترمینال جنوب از او ربوده اند. پس از این شکایت تیمی از ماموران تحقیقات جنایی خود را آغاز کرده و با بررسی دوربین های مداربسته متوجه کذب بودن ادعاهای این زن شدند.



در ادامه تحقیقات از زن ۲۱ ساله آغاز شد که او سرانجام به قتل دختر دو ساله‌اش اعتراف کرد و گفت: پس از متارکه ، چندین بار با همسرم سابقم تماس گرفتم تا تکلیف بچه را مشخص کند اما او پیشنهاد داد تا بچه را به بهزیستی تحویل دهم اما من قبول نکردم. از آزادشهر به کاشان رفتم تا در خصوص بچه با پدرش صحبت کنم اما او همچنان حرف های گذشته را به من بازپس می داد. نزدیک غروب بود که قصد بازگشت به شهرستان را داشتم که در داخل خیابان فاطمه شروع به گریه کرد. بسیار عصبی بودم و حوصله گریه های او را نداشتم. ابتدا او را دعوا کردم تا ساکت شود اما او همچنان گریه می کرد. در یک لحظه چند ضربه به سر و صورت او زدم و او ساکت شد. ناگهان متوجه شدم که فاطمه نفس نمی کشد!! به او نفس دادم اما فایده نداشت. بدنش یخ شده بود. با اتوبوس به تهران آمدم و از آنجا نیز به آزادشهر رفتم. در آنجا جسد را به یک قبرستان قدیمی برده و شبانه آن را دفن کردم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
0
0
سلام ،
زن و شوهران جوان ، باید بعد از چند سال زندگی بچه دار شوند ،
برای اینکه مشکلات زندگی نمی گذارد که زندگی پابرجایی داشته باشند و این بچه ها قربانی رفتار پدرها و مادرها و والدین هم قربانی فقر فرهنگی ، فقر اقتصادی و ندانم کاریهای زندگی هستند .فشار زندگی بیداد می کند و کودک آزاری حاصل این فشارها است .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
0
0
واقعا نمی دونم اسم این مادر رو چی بزارم.یک آدم کثیف ،یک جنایتکار یک حیوون پست.
ولی باز که دقت می کنم میبینم این از چیزی که تو ذهنم میاد پست تره.
فروغ
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
0
0
عزیز دلم غنچه نشده پرپر شد . باید پدرش هم جوابگو باشد . ایکاش بهزیستی داده بو دنش .
وحید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۷
0
0
دارم از غصه میترکم،آخه چرا؟وای وای وای
یه ساعته دارم گریه میکنم،بیچاره بچه ناز
یا امام زمان این جمعه بیا،دیگه طاقت نداریم
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین