کد خبر: ۱۸۰۳۵۴
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۱ - ۱۴:۲۱

مدارس آبادان فردا تعطیل است/ ادارات تعطیل نیستند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: فرماندار آبادان گفت: به منظور رفاه حال شهروندان آبادانی برای استقبال از ضریح بارگاه اباعبدالله الحسین (ع)، فردا شنبه تمام مدارس شهرستان آبادان تعطیل خواهند بود.

بهرام ایلخاص‌زاده لحظاتی پیش در گفت‌وگو با با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی مردم ولایتمدار شهرستان آبادان برای استقبال تاریخی و باشکوه از ضریح حرم اباعبدالله الحسین (ع) فردا تمام مدارس آبادان تعطیل اعلام شد تا زمینه حضور هر چه بهتر خانواده‌ها، نوجوانان، جوانان و فرهنگیان عزیز بیش از پیش فراهم شود.

وی با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده برای استقبال از ضریح در شهرستان آبادان خاطرنشان کرد: شهرداری آبادان، شرکت نفت آبادان، سازمان منطقه آزاد اروند و سایر دستگاه‌های اجرایی برنامه‌ریزی خوبی برای تامین امکانات مورد نیاز به عمل آورده‌اند.

فرماندار آبادان در ادامه گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به پیش بینی حضور مهمانان کثیری از استان‌های همجوار و شهرهای مختلف استان خوزستان برای استقبال و بدرقه ضریح اباعبدالله الحسین (ع) خاطرنشان کرد: ایستگاه‌های متعدد صلواتی برای پذیرایی از مهمانان و زائران در مسیر تردد ضریح تدارک دیده شده و زائران بدون هیچ مشکلی می‌توانند به زیارت ضریح جدید حرم اباعبدالله الحسین (ع) مشرف شوند.

وی با اشاره به راه‌اندازی تکیه‌های مختلفی در مسیر حرکت ضریح توسط مردم گفت: از چند روز گذشته تمام مردم ولایتمدار با راه‌اندازی مجدد تکایای ایام دهه اول محرم زمینه پذیرایی از زوار ضریح را مهیا کرده‌اند.

به گزارش فارس،ایلخاص‌زاده در پایان از مردم خواست ضمن رعایت نظم و انضباط در هنگام زیارت ضریح با ماموران اجرایی در کنار ضریح همکاری خوبی داشته باشند تا زمینه زیارت همه عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) فراهم شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین