کد خبر: ۱۸۰۳۶۱
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۱ - ۱۵:۵۴

حدادعادل: خط قرمز ما تعدد کاندیداهاست

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: غلامعلی حداد عادل ظهر امروز در اختتامیه سومین کنگره سراسری رهپویان انقلاب اسلامی در اردوگاه شهید بهشتی گلمکان گفت: انتخابات همواره یک پنجره طمع برای دشمنان نیز هست، آنها تلاش می‌کنند بر روند انتخابات تاثیر بگذارند؛ سه جریان اصولگرایی، اصلاح طلبی و انحرافی که دو جریان انحراف و فتنه رفتار یگانه‌ای دارند که ادبیاتشان متفاوت است در این میان حضور دارند.

وی با اشاره به تجربه انتخابات ۸۸ که مردم یک رکورد مشارکت در انتخابات را به نمایش گذاشتند، گفت: عده‌ای انگ تقلب را به یک نظام دینی زدند و لطمه‌ای به حیثیت نظام وارد کرده که کمتر از ضربه صدام نبود، باید کاری کرد که انتخابات موجب سرافرازی شود.

وی وظیفه هر اصولگرایی را شناخت میدان و پرهیز از گسیخته شدن زنجیره پیروزی اصولگرایان برشمرد و گفت: خط قرمز جبهه اصولگرایان تعدد کاندیداهاست.

حداد عادل انتخابات را یک امتحان برای اشخاص و احزاب برشمرد وگفت: همه باید در برابر این سؤال قرار بگیرند، که آیا انقلاب را برای خود یا خود را برای انقلاب می‌خواهند.

رئیس جبهه متحد اصولگرایان گفت: اعتقاد نادرست مانند درختی است که ریشه‌اش از خاک بیرون آمده و استواری و پایداری ندارد و شرط استواری مومنان و جامعه ایمانی مانند شجره طیبه است که در قولشان ثابت قدم و صبر و استقامت بورزند و در میانه راه منحرف نشوند.

حداد عادل همچنین با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که اگر افرادی با احساسات مردم بازی کنند به کشور خیانت کرده اند،‌گفت: باید مراقب بود تا در زمین دشمن بازی نکنیم.

به گزارش فارس،حداد عادل اظهار داشت: دستور توقف سؤال مجلس از رئیس جمهور در همین راستا از سوی رهبری صورت گرفت که نشان دهنده ملاکی از بصیرت است.

وی در پایان گفت: من معتقد بر ضرورت کار تشکیلاتی هستم و تاسیس جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی کاری مبارک و درستی است اما باید مراقب بود که جمعیت هدف نباشد بلکه جمعیت وسیله خدمت به انقلاب باشد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۸
0
0
شما حداقل مثل ونزوئلا انتخابات برگزار کنید که کسی توش حرف نتونه بزنه شک نکنه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین