کد خبر: ۱۸۰۴۰۷
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۱ - ۰۹:۵۸

آتش سوزی در مجتمع پنج طبقه اداری پایتخت

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سید جلال ملکی در این باره، گفت:‌ ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران در ساعت ۱۲:۳۸ روز پنج شنبه از وقوع یک مورد حادثه آتش سوزی در پارکینگ یک مجتمع پنج طبقه اداری تجاری در خیابان خلیج، شهرک سینا مطلع شد و به دنبال آن آتش نشانان دو ایستگاه ۱۶ و ۵۹ را به همراه گروه نجات هفت به محل حادثه اعزام کرد.

ملکی افزود: آتش نشانان پس از حضور در محل متوجه شدند که دو دستگاه خودروی سواری «ام وی ام» و «پاترول» به همراه دو دستگاه موتورسیکلت در پارکینگ این مجتمع اداری تجاری دچار آتش سوزی و کاملا شعله ور شده‌ا‌ند و امکان سرایت آتش به خودروهای مجاور و طبقات فوقانی پاساژ نیز وجود دارد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه آتش نشانان با تبدیل شدن به دو گروه عملیات نجات اطفای حریق را آغاز کردند، گفت:‌ دود غلیظ ناشی از این آتش سوزی به طبقات فوقانی این مجتمع اداری نفوذ کرده و سبب محبوس شدن هشت تن از کارمندان آن در طبقات شده بود که نجات گران با استفاده از دستگاه‌های تنفسی به طبقات رفته و این افراد را از میان دود خارج و به فضای باز منتقل کردند که یکی از آنان به دلیل اینکه دود گرفتگی‌اش زیاد بود به عوامل اورژانس تحویل داده شد.

ملکی با بیان اینکه گروه دیگر از آتش نشانان، عملیات اطفای حریق را به طور همزمان آغاز کردند، گفت: عوامل آتش نشانی اقدام به مهار حریق دو دستگاه خودروی «ام وی ام» و «پاترول» و نیز دو دستگاه موتورسیکلت کردند.

به گزارش ایسنا،وی اضافه کرد: پس از اطفای کامل حریق عوامل آتش نشانی عملیات تخلیه دود از پارکینگ و طبقات فوقانی را آغاز کرده و در ساعت ۱۳:۴۷ به عملیات خود خاتمه دادند.

به گفته سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، علت این حادثه از سوی کارشناسان سازمان آتش نشانی تحت بررسی است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین