کد خبر: ۱۸۰۵۸۶
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۱ - ۰۹:۱۱

فردوسی‌پور امشب در تلویزیون کارآگاه قتل می‌شود

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: گفته می‌شود عادل فردوسی پور و همکارانش در این برنامه قصد دارند موضوع مرگ تلخ هوادار تیم فوتبال استقلال در حاشیه بازی این تیم در هفته هفدهم را به صورت ویژه بررسی کنند، عوامل برنامه نود با تهیه و تولید مصاحبه‌های مرتبط با این ماجرا درنظر دارند مرگ این جوان فوتبال دوست گیلانی را به صورت دقیق و خاص بررسی کنند تا مشخص شود چه کسی مقصر این رویداد تلخ و ناگوار بوده است.

فردوسی پور تصمیم دارد با علی فتح الله زاده مدیرعامل باشگاه استقلال، امیر عابدینی مدیرعال باشگاه داماش گیلان و مسوولان فوتبال گیلان تماسهایی را برقرار کند تا در این خصوص با آنها گفت و گو کند تا مشخص شود مقصر اصلی این اتفاق چه کسی است،اما ماجرای این دیدار بحث برانگیز به این مساله ختم نمی‌شود.

گفته می شود ماجرای مهاجم آفریقایی فرانسوی داماش گیلان نیز از دیگر سوژه های برنامه نود خواهد بود.فردوسی پور تصمیم دارد در این برنامه موضوع بازی غیر قانونی این بازیکن داماش را بررسی کند و در این خصوص تماس هایی را با مسوولان فوتبال برقرار کند تا این مساله روشن شود که این بازیکن قانونی برای داماش بازی کرده یا غیر قانونی.

میهمان این هفته عادل فردوسی پور نیز بر اساس اعلام قبلی یکی از بازیکنان استقلال خواهد بود، جواد نکونام در این برنامه میهمان ویژه فردوسی پور خواهد بود تا مجری و تهیه کننده برنامه با وی در رابطه با تجربه حضورش در لیگ ایران پس از سال ها دوری و ماجرای نتایج تیم ملی فوتبال کشورمان با این بازیکن گفت و گو کند.

ماجرای اخراج مانوئل ژوزه از باشگاه تیم فوتبال پرسپولیس نیز از اتفاقات و سوژه های خاص فردوسی پور در برنامه امشب خواهد بود، فردوسی پور در نظر دارد ماجرای تمدید مرخضی ژوزه از سوی رویانیان و تشکیل جلسه کمیته فنی این باشگاه برای انتخاب سرمربی جدید را به صورت کامل بررسی کند و در این رابطه با محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت و گو کند تا هواداران این باشگاه بزرگ در جریان دلایل تغییر و تحولات صورت گرفته قرار گیرند.

به گزارش رجا نیوز،یکی دیگر از سوژه های جنجالی این هفته فردوسی پور ماجرای ادعای صادق درودگر مدیرعامل باشگاه ملوان بندر انزلی درباره استعفای علی کفاشیان خواهد بود،فردوسی پور تصمیم دارد در این برنامه ماجرای استعفای کفاشیان و حضور وی در محاکم قضایی را بررسی کند تا مشحص شود چرا کفاشیان و فدراسیون فوتبال این روزها با این حواشی بی شمار رو به رو شده است.

بررسی بازی ایران – عربستان در چارچوب رقابت های غرب آسیا از دیگر سوژه های عادل فردوسی پور، وی در نظر دارد این بازی را به صورت خاص مورد آنالیز قرار دهد، تا ماجرای این بازی هم در برنامه نود مورد توجه قرار گیرد.سوژه های دیگری نیز مورد توجه عوامل این برنامه قرار گرفته است که اگر فرصت پخش تصاویر این آیتم ها فراهم شود در برنامه امشب نود پخش خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۰
0
0
سلام ، آقای فردوسی پور ، در برنامه های خود ، باید آرامششان بیشتر باشد و هدفش هم ، ازتقاء فرهنگ پیشنهادات و انتقادات سازنده و بدون غرض ، برای مسئولین و کلیه مردم باشد .
انسانها همه خطاپذیر هستند ، مخصوصا" که پشت میز و مقامی
هم بنشینند و ایشان باید با صبوری و متانت ، مشکلات را با شوراها و نظر مردم ، حل کنند .
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین