کد خبر: ۱۸۰۵۸۷
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۱ - ۰۹:۱۴

دستگیری دختری که رهبر باند مافیایی بود

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: پلیس مکزیک گزارش داد، دنی رومان از سران معروف مافیا به خاطر ارتکاب قتل در ۲۸ سال پیش و قاچاق مواد مخدر به زندان محکوم شده بود و دخترش ویانا رومان که دیگر تحمل نداشت پدرش را پشت میله‌‌های زندان ببیند با همکاری شوهرش و ۱۶ عضو دیگر باند او را از زندان فراری داد.


ویانا رومان، دختر رئيس یک باند شرور مافیایی در گذشته تحت نظر پدرش دنی رومان، تعلیم‌‌های لازم را دیده بود و سال‌‌ها در مناطق شمال کالیفرنیا و مکزیک دست به قاچاق مواد مخدر و دیگر جرایم می‌زد.


پلیس ویانای ۳۷ ساله و همگی همدستان او را دستگیر کرده است.


اطلاعات پلیس نشان داده که ویانا چند سال پس از دستگیری پدرش به عنوان جانشین او رهبری باند خلافکار و قاچاقچی را بر عهده داشته است.


این زن مخوف بیشتر فعالیت‌‌های خود را در کالیفرنیا انجام می‌داد و تصمیم داشت هر طور شده دوباره پدرش را به جایگاه اصلی‌اش یعنی رهبری باند مافیایی بازگرداند که خود گرفتار شد.


بنجامین بارون، معاون دادگستری ایالات متحده در این ارتباط گفت: ویانا در توطئه‌‌های قتل افراد، فروش مواد مخدر و کنترل و نظارت بر باند مافیایی قاچاقچیان دست داشت و شوهر ویانا، آرون سوتو ۴۰ ساله نیز در بسیاری از اهدافش به زنش کمک می‌کرد و جزو متهمان درجه اول است.


اعضای این باند با همکاری هم فعالیت خشونت‌آمیزی از جمله قتل، قاچاق مواد مخدر و اعمال خشونت و تهديد برای کسب درآمد بیشتر داشته‌اند.


آنها مقادیر زیادی مواد مخدر و اسلحه را به فروش رسانده‌اند. دنی رومان مدت‌ها با کمک دختر و دامادش از درون زندان، باند خود را رهبری می‌کرد اما مأموران پلیس موفق شدند همه اعضای باند را دستگیر و راهی زندان کنند.


به گزارش باشگاه خبرنگاران،دنی رومان چند سال پیش به جرم قتل و رهبری باند قاچاق دستگیر و به حبس ابد محکوم شده بود که دخترش توانسته بود او را از زندان فراری دهد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
فروغ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۰
0
0
درسته کارشون خلافه ولی حس عاطفی بین پدر و دختر خیلی خوب بوده خوشم اومد . حالا در کنار همند.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین