کد خبر: ۱۸۰۶۲۲
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۱ - ۱۳:۴۲

واکنش نیکزاد به اظهارات جلالی و لاریجانی

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: وزیر راه و شهرسازی در واکنش به اظهارات رئیس مجلس و رئیس سازمان پدافند غیر عامل که اظهار داشته اند ادغام وزارتخانه های راه و شهرسازی با ارتباطات موجب تضعیف پدافند غیر عامل خواهد شد گفت: ادغام این دو وزارتخانه بستگی به نظر مجلس دارد.

علی نیکزاد وزیر راه و شهرسازی صبح امروز در حاشیه ششمین نشست مشترک تعامل و هم اندیشی مسئولان کمیته پدافند غیر عامل و ستادهای اجرایی کشور در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سئوال که رئیس مجلس شورای اسلامی و رئیس سازمان پدافند غیر عامل ادغام وزارتخانه ارتباطات با راه و شهرسازی و مسکن را باعث تضعیف فضای سایبری کشور و مغایر با تقویت پدافند غیر عامل می دانند، گفت: ادغام این دو وزارتخانه بستگی به نظر مجلس شورای اسلامی دارد.

به گزارش مهر،وی با بیان اینکه من فعلا سرپرست وزارتخانه ارتباطات هستم اظهار داشت: طبق قانون باید ۱۷ وزارتخانه داشته باشیم. اگر مجلس با ادغام این وزارتخانه ها موافقت کرد دولت باید یک وزیر را به مجلس معرفی کند که شاید من باشم یا شخص دیگری. اگر مجلس با ادغام وزارتخانه ها موافقت نکرد بنده در راه و شهرسازی هستم و یک وزیر دیگر برای وزارت ارتباطات معرفی می شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین