کد خبر: ۱۸۰۶۴۰
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۱ - ۱۶:۲۳

قصاص، مجازات عامل قتل زن ایرانی در خانه متروکه

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: او گفت: راز این جنایت ۲۸ شهریور سال گذشته همزمان با کشف جسد زن جوانی در یک خانه متروکه فاش شد. ماموران پس از حضور در محل جنایت دریافتند زن جوان بر اثر خفگی جان باخته و چند روزی از مرگ او می‌گذرد. در ادامه جسد به پزشکی قانونی منتقل شد و کاراگاهان به تحقیق از مرد صاحبخانه پرداختند.

او گفت: قصد بازسازی خانه را داشتم به همین خاطر یک کارگر افغانی به نام گل آقا را استخدام کرده و او در خانه مشغول کار بود. امروز همسایه‌ها با من تماس گرفته و مدعی شدند از داخل خانه بوی تعفن به مشام می‌رسد و من هم برای بررسی موضوع به اینجا آمده و با جسد این زن روبه‌رو شدم اما هیچ اثری از گل آقا نبود. کارآگاهان که احتمال می دادند گل آقا با این جنایت مرتبط باشد دستگیری او را در دستور کار قرار دارد و بعد از تجسس های گسترده موفق به دستگیری کارگر افغان شدند.

مرد جوان در بازجویی‌ها با انکار قتل گفت: شب حادثه مقتول به همراه یکی از دوستانم به نام جاوید به خانه متروکه آمد.صبح که از خواب بیدار شدیم متوجه مرگ زن ناشناس شده و از ترس از محل گریختیم. با کشف این سرنخ ماموران جاوید را دستگیر کرده که او در بازجویی‌ها گفت: من درخیابان با مقتول آشنا شدم و شب حادثه او را به خانه گل آقا آوردم اما نمی‌دانم چرا صبح وقتی از خواب بلند شدیم او مرده بود. با توجه به اینکه پزشکی قانونی علت مرگ را فشار بر عناصر حیاتی بدن و خفگی اعلام کرده بود، پرونده با صدور کیفرخواست به شعبه ۷۴ دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد.

به گزارش تهران امروز،قاضی عبداللهی با تشریح کیفر خواست گفت: با توجه به اینکه اولیای دم مقتول شناسایی نشده‌اند دادستان به نمایندگی از آنها برای متهم تقاضای قصاص دارد. پس از آخرین دفاعیات متهم قضات دادگاه برای صدور حکم وارد شور شده و جاوید را به قصاص محکوم کردند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
فيلسوف ساده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۱
0
0
نمی‌دانم چرا صبح وقتی از خواب بلند شدیم..
بهمين راحتي اي جنايتكار؟! بخدا اين افاغنع اعم از مجاز وغير مجاز دارند تبديل به بحران ميشند در خاك پاك دليران يعني ايران
مي خواهم از اين تيبون به مسئولان بگم يك فكر اساسي كنيد مثلا چرا اينارو تحت فشار اقتصادي قرار نميديد تا خودشون مجبور بشند برند وديگه بر نگردند؟؟
هر چن وقت يكبار اخبار جنايتي هويدا ميشود با يك پايه افغاني!! آقايان مسئول زودتر كاري كنيد تا خشم مردم يزد به كل ايران سرايت نكرده كاملا
جدا بعضياشون نمك نشناسند نمونه اش همين ماجراي اخير كنسولگري ايران !!
آفتاب جان لطفا اين كامنتم منتشر كن بلكه ديوار بشنود!!
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین