کد خبر: ۱۸۰۸۶۳
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۱ - ۱۱:۳۰

شکست رئال مادرید در کوپا دل‌ری

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: چهارشنبه شب فوتبال اروپا شاهد برگزاری رقابت‌هایی از جام حذفی و جام اتحادیه در کشورهای مختلف بود.

کوپا دل‌ری

دور رفت مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی باشگاه‌های اسپانیا با چهار دیدار پیگیری شد. شکست رئال مادرید و پیروزی بارسلونا، آتلتیکو مادرید و سویا از جمله نتایج مهم دیدارهای چهارشنبه شب بودند.

رئال مادرید در ورزشگاه استادیو بالایدوس مهمان سلتاویگو بود و در نهایت برابر این تیم با نتیجه ۲ بر یک تن به شکست داد. برمخو (۵۶) و بوستوس (۷۸) با گل‌های خود میزبان را از حریف پیش انداختند. تک گل دقیقه ۸۶ کریستیانو رونالدو هم نتوانست تغییری در نتیجه بازی ایجاد کند. رئال در این بازی به جز ایکر کاسیاس از تمام بازیکنان سرشناس خود همانند کریستیانو رونالدو، کریم بنزما، ژاوی آلونسو و کاکا بهره گرفته بود.

در دیگر رقابت‌ها بارسلونا در زمین کوردوبا با گل‌های لیونل مسی (۱۱، ۷۴) دو بر صفر پیروز از زمین بیرون رفت. مسی با این گل‌ها آمار گلزنی خود در سال ۲۰۱۲ را به عدد ۸۸ رساند.

حضور داوید ویا در ترکیب اصلی آبی – اناری‌ها در کنار غیبت آندرس اینیستا از جمله رخدادهای مهم بازی در ورزشگاه استادیو نوئوو آرکانیل بود.

سویا در خانه مایورکا برد پرگلی را تجربه کرد و میزبانش را با ۵ گل در هم کوبید. آتلتیکو مادرید هم در خانه با نتیجه ۳ بر صفر ختافه، تیم همشهری را از پیش رو برداشت. دیدار آتلتیک بیلبائو و ایبار برنده‌ای نداشت و با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

این رقابت‌ها پنجشنبه (امشب) با دو دیدار پیگیری می‌شود که در آن‌ها لوانته و لاس‌پالماس به ترتیب پذیرای ساراگوسا و بتیس خواهند بود.

کوپا ایتالیا

در دور یک هشتم نهایی جام حذفی باشگاه‌های ایتالیا یوونتوس با تک گل جیووینکو، کالیاری را با شکست بدرقه کرد و راهی دور بعد شد. تساوی یک بر یک پارما و کاتانیا این دیدار را به وقت اضافه و ضربه‌های پنالتی کشاند که در نهایت این کاتانیای مهمان بود که در ورزشگاه استادیو انیو تاردینی ۴ بر ۳ میزبانش را شکست داد و در مجموع با حساب ۵ بر ۴ راهی دور یک چهارم نهایی شد.

پنجشنبه شب از همین رقابت‌ها میلان میزبان رجینا خواهد بود.

جام اتحادیه باشگاه‌های انگلیس

سوانسی در مرحله یک چهارم نهایی جام اتحادیه باشگاه‌های انگلیس میزبان میدلزبورو بود و با گل به خودی دقیقه ۸۱ هینس توانست مهمانش را شکست دهد و راهی دور نیمه نهایی شود.

به گزارش ایسنا، شکست و حذف آرسنال به دست تیم دسته چهارمی برادفورد از مهم‌ترین نتایج جام اتحادیه باشگاه‌های انگلیس در دور یک چهارم نهایی بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین