کد خبر: ۱۸۰۸۷۳
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۱ - ۱۳:۳۹

محدودیتهای ترافیکی آخر هفته جاده‌های کشور

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های کشور طی روزهای پنجشنبه و جمعه اعلام شد. براین اساس تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ روز پنج شنبه ۲۳تا ۲۳ روز جمعه ۲۴ از محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.

محور کرج - چالوس

تردد انواع تریلر و کامیون از محور کرج - چالوس کماکان ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ الی ۲۱ روز جمعه ۲۴ آذرماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۱ روز جمعه از ۱۵ کیلومتری مرزن آباد (دزدبن) به سمت کرج به صورت یکطرفه است.

محور هراز

تردد تریلر‌ها از محور هراز کماکان ممنوع است و تردد کامیون‌ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۱ روز پنج شنبه ۲۳ آذر ماه و از ساعت ۶ تا ساعت ۲۱ روزجمعه از محور هراز ممنوع است.

محور دماوند

تردد تریلر‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ تا ۲۱ روز جمعه ۲۴از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

محور زاهدان- زابل

تردد تریلر‌ها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۴ تا ۲۰ روزهای پنجشنبه و جمعه از محور زاهدان - زابل و بالعکس ممنوع است.

همچنین مرکز کنترل ترافیک پلیس راه نیروی انتطامی با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی پرسش‌ها درباره وضع راه‌های کشور از نظر جوی و ترافیکی، یا امدادرسانی است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین