کد خبر: ۱۸۱۲۴
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۸۴ - ۱۵:۲۵

عضو كميسيون فرهنگي مجلس در جمع انصار حزب الله

آفتاب‌‌نیوز : وي که در نشست هفتگي انصارحزب الله تهران شرکت کرده بود گفت: به عقيده ما بايد عاملان اين گونه مفاسد به مردم معرفي شوند همانگونه كه مجرمان ديگر را به مردم معرفي مي كنند.

وي خاطرنشان كرد: دستگاه هاي حكومتي بايد به گونه اي عمل كنند كه مردم صداقت و امانت آنان را باور كنند در غير اين صورت همين مردمي كه آنها را روي كار آوردند آنها را از مسند قدرت پايين مي كشند.

رهبر با تاكيد بر انجام اصلاحات در دستگاه قضايي كشور گفت: بخشي از بدنه دستگاه قضايي نيز دچار مشكلاتي است و انجام اصلاحات آن هم به صورت فوري در اين دستگاه يكي از ضروريات است.

عضو كميسيون فرهنگي مجلس با انتقاد از گسترش مفاسد و به مخاطره افتادن امنيت اخلاقي جامعه، خاطرنشان كرد: نظام كه حكومت ، دستگاه قضايي و دولت آن اسلامي است و مشروعيت خود را از اسلام گرفته است سزاوار نيست در اين حد به مفاسد اجتماعي آلوده باشد.

نماينده مردم اصفهان تصريح كرد: مردم امروز از گسترش مفاسد اخلاقي خون دل مي خورند و دقيقا به همين دليل هم به آقاي احمدي نژاد راي دادند و دولت وي بايد فكري براي رفع معضل امنيت اخلاقي جامعه به صورت فوري داشته باشد.

وي خاطرنشان كرد: نيروهاي مومن و حزب اللهي توانايي دارند با اين گونه موارد مقابله كنند و بايد از توان و نيروي اين نيروها كمال بهره را برد.

رهبر در ادامه ابراز اميدواري كرد : دولت احمدي نژاد كه با شعار عدالت و مهرورزي در راس كار قرار گرفته است بتواند به شعارهاي خود عمل كرده و رضايت مندي مردم را جلب كند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین