کد خبر: ۱۸۱۲۶۴
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۱ - ۱۵:۱۰

زمان ثبت نام عمره دانشگاهیان

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان از آغاز ثبت نام عمره دانشگاهیان از ۲۹ آذر تا هشتم دی خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی این ستاد؛ حجت الاسلام سید محمد رضا فقیهی گفت: دانشگاهیان در مدت یاد شده برای ثبت نام باید به نشانی www.labbayk.com مراجعه کنند.

وی افزود: مراسم قرعه کشی در دو روز در سراسر کشور برگزار می شود و زمان قرعه کشی۱۰و۱۱دی و اعزام فروردین سال آینده خواهد بود.

رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با بیان این که سهیمه کل عمره به نصف کاهش پیدا کرده است؛ اضافه کرد: ۱۵هزار سهمیه به دانشگاهیان تعلق گرفته که نصف سال قبل است و این سهمیه به دانشجویان مرد تعلق می گیرد.

حجت الاسلام فقیهی با بیان این که امسال دانشجویان در قالب۱۴۰کاروان اعزام خواهند شد؛ گفت: در سهمیه جدید؛ سهمیه ای برای استادان نداریم و در پی این هستیم که سهمیه ای خاص برای آنان در نظر گرفته شود.

وی درباره هزینه سفر عمره گفت: با توجه به افزایش هزینه ها هنوز قیمت نهایی اعلام نشده و منتظریم سازمان حج و زیارت هزینه نهایی را اعلام کند.

رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان افزود: در زمینه تسهیلات وام عمره با بانک های مختلفی صحبت کردیم و امیدواریم بیشتر از سال های قبل باشد و همان طور که دانشجویان خارج از نوبت به عمره اعزام می شوند تسهیلات سفر هم به آسانی در اختیار آنان قرار بگیرد. سال گذشته۶۰۰ هزار تومان از طریق بانک ملت و۴۰۰هزار تومان از طریق صندوق رفاه در اختیار دانشجویان زائر قرار گرفت.

حجت الاسلام فقیهی درخصوص سهمیه های خاص گفت: سهمیه ای برای بنیاد نخبگان، برگزیدگان جشنواره ها،دانشجویان شاهد، اعضای فرهنگی، تشکل های سیاسی، هم اندیشی اساتید، ضیافت اندیشه دانشجویان بهزیستی و روسای دانشگاه ها در نظر گرفته شده است. 

وی اضافه کرد: مرحله جدید اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات از ابتدای بهمن آغاز خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین