کد خبر: ۱۸۱۲۸۲
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۱ - ۱۷:۳۹

دوربين برنامه نود تحريم شد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سرمربی تیم فوتبال استقلال تصمیم گرفت به خاطر انتقاداتی که برنامه نود از این تیم دارد، با دوربین این برنامه گفتگو نکند.

تیم فوتبال استقلال در شرایطی عصر امروز دوشنبه تمریناتش را در کمپ مرحوم ناصر حجازی پیگیری کرد که مجتبی جباری به همراه سیاوش اکبرپور و میثم بائو غیبت داشتند اما پژمان منتظری که به تازگی از کویت بازگشته است، در تمرینات حضور داشت.

در این تمرین که با حضور نزدیک به ۱۰۰ هوادار استقلال برگزار شد، زمانی که دوربین برنامه نود قصد مصاحبه با امیرقلعه نویی را داشت، سرمربی آبی پوشان با بیان این جمله که "تحریم هستید" از گفتگو با خبرنگار این برنامه خودداری کرد تا هواداران حاضر نیز به دنبال این اتفاق، از عادل فردوسی پور به خاطر انتقاداتی که از استقلال می کند، گلایه کنند.

به گزارش مهر،تمرین روز دوشنبه استقلال شامل گرم کردن، کارهای تاکتیکی و فوتبال درون تیمی بود که زیر نظر امیرقلعه نویی برگزار شد. جواد نکونام، هاشم بیک زاده و فرزاد حاتمی در پایان این تمرین زیر نظر مجید صالح به تمرینات اختصاصی پرداختند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۷
0
0
آقای فردوسی پور متاسفانه تک قطب شده اند و همین موضوع آفتی برای همه و خودش است. او بین دو عکس هم دعوا می اندازد. تابحال از خود پرسیده اید که چقدر از او حمایت شد ولی یک صدم آن از جوانان دیگر نشد؟ عادل آدم خوبی است ولی بد مسیری را انتخاب کرده است. او فوتبال ایران را تبدیل به خاله زنک می کند و موضوعات مهمی مثل حق پخش تلویریونی را پیگیری نمی کند؟
محمود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۷
0
0
دمت گرم. چرا این قدر حمایت می شود برای من هم سوال است گر چه شایسته است ولی مگر تنها در این مملکت او وجود دارد؟ البته دست هایی پشت پرده است که فوتبال این مملکت از اصل به فرع رود و عادل مجری این طرح است. کجایی ناصر خان که یادت بخیر.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۷
0
0
کدام انتقاد غیر واقعی بوده که امیر 90 را تحریم کرده است. آقا همه شنیدند که فتح الله زاده در برنامه 90 گفت که حدود یک میلیارد تومان به باشگاه اوتوسونا داده است ولی نکونام در برنامه آنرا تکذیب کرد و گفته حدود 100هزار یورو از پولش کم کرده اند. این کاهش نه به خاطر انتقال بلکه به خاطر توافقی که بین طرفین برای خروج انجام گرفت. یعنی بازیکن و باشگاه. نکونام خودش می خواست به استقلال برگردد و باشگاه هیچگونه مذاکره ای با اوتاسونا نکرده است.
امیر اگرهم عصبانی است نه باید با واکنش غیر حرفه ای خودشو خراب کند بلکه باید با بازی های خوب تیمش نشان دهد که مربی بزرگی است و پاسخگوی اشتباه مدیریت باشگاه نیست.
....؟
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۷
0
0
بله دیگه شهر که شلوغ شه قلعه نویی هم خبرنگار تحریم می کنه....
سیروس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۷
0
0
واقعا باعث تاسفه
عادل دیگه عادل قبل نیست
اصلا دیگه هیچ کس صادق نیست
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین