کد خبر: ۱۸۱۳۹۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۱ - ۱۸:۵۹

سقوط یک دختر جوان به چاه متروکه

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: دختر جوان زرندی که ‌امروز در منزل مسکونی‌اش به درون چاه متروکه که گویا قنات آب قدیمی بوده ‌سقوط کرد تاکنون تلاش نیروهای امدادی برای نجات وی بی‌نتیجه مانده است.

صبح امروز دختر دانشجویی ۲۰ ساله به اتفاق خواهر کوچکترش برای شستن دست و صورت خود کنار شیر آب جلوی حیاط منزل رفتند که ناگهان متوجه صدای آب از زیر کنتور شدند.

وی که کمی جلوتر بود بلافاصله اقدام به بستن کنتور آب کرد که در یک لحظه جلوی چشمان خواهرش زیر پایش ناگهان خالی و به زیر زمین سقوط و با داد و فریاد از خواهر کوچکترش درخواست کمک کرد که خواهرش نتوانست و بلافاصله با پلیس ۱۱۰ تماس و دقایقی بعد ماموران آتش‌نشانی و نیروی انتظامی به محل حادثه آمدند.

عملیات امداد و نجات دختر دانشجو آغاز و ماموران با بستن کارگاه چند ساعت تلاش کردند تا وی را از چاه متروکه قدیمی نجات دهند اما موفق نشدند.

سپس با تخریب درب و دیوار خانه با دستگاه کانال کن و جرثقیل اقدام به تعریض کردن محل حادثه به عرض چهار متر و طول هفت متر کردند.

محمدجواد مهدوی رئیس آتش‌نشانی شهرستان زرند گفت: با توجه به اینکه لوله آب آشامیدنی از روی چاه متروکه قدیمی با عمق زیاد قرار گرفته بود و بر اثر نشت آب ناشی از ترکیدن لوله موجب فروکش کردن آن شد که یکی از اعضای خانواده به درون آن افتاده است.

به گزارش فارس، اعضای خانواده در منزل کلنگی استیجاری در خیابان اسدآبادی زرند زندگی می‌کردند که از وجود چاه متروکه قدیمی که قنات آب قدیمی بوده است، بی‌خبر بودند.

تاکنون تلاش نیروهای امدادی برای جستجوی این دختر جوان بی‌نتیجه مانده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
احسان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۹
0
0
انشاالله هرچه زودتر درش بیارن.
خیلی وحشتناکه
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۹
0
0
تا کنون منظورشون تا کی هستش؟ یعنی هنوز هم اون توئه بدبخت! شما هم آخر ژورنالیستین والا با این خبر گذاشتنتون
فاطمه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۹
0
0
تلاش ادمای بی تجربه به چه دردی میخوره/؟خدا به خانوادشون صبر بده.
نوید
|
Germany
|
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
0
0
خدا کمش کنه وگه نه اون رفتنیه!!!
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین