کد خبر: ۱۸۱۴۰۶
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۱ - ۲۰:۰۸
اول دی نام نویسی تهرانیها

آغاز نام نویسی عمره امسال از ۳۰ آذر

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: معاون حج و عمره رییس سازمان حج و زیارت از آغاز نام نویسی مشمولان عمره ۹۲ - ۹۱ در کاروان ها از ۳۰ آذر ماه - پنجشنبه هفته جاری - خبر داد.

به گزارش ایرنا، ˈ غلامرضا رضاییˈ افزود: طبق برنامه ریزی صورت گرفته، مشمولان عمره ۹۲ - ۹۱ در استان های تهران، البرز و قم از یکم دی و زائران استان های خراسان رضوی، جنوبی و شمالی نیز از دوم دی ماه امسال می توانند در کاروان های معرفی شده از سوی سازمان حج و زیارت نام نویسی کنند.

به گفته این مقام مسئول در سازمان حج و زیارت، تاریخ نام نویسی مشمولان عمره ۹۲ - ۹۱، فردا - چهارشنبه - در جراید کثیر الانتشار اعلام منتشر خواهد شد.

رضایی افزود: مرحله نخست عمره امسال از ۲۵ دی ماه امسال آغاز و تا ۱۵ اردیبهشت ماه سال آینده ادامه خواهد داشت.

به گفته معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت، اعزام زائران ایرانی در مرحله دوم عمره نیز از ۱۶ اردیبهشت ماه سال آینده آغاز و تا ۱۶ تیر ماه سال ۹۲ ادامه خواهد داشت.

بنابر اعلام سازمان حج و زیارت، اولویت های یک تا ۳۰۰ ثبت نامی سال ۸۷ در بانک ملت و کسانی که به دلیل مشکلات پیش آمده در سال گذشته موفق به اعزام به سرزمین وحی نشدند، به عمره امسال اعزام خواهند شد.

همچنین سازمان حج و زیارت تصریح کرده است: تشرف معمترین در هر زمان منوط به صدور به موقع روادید از سوی سفارت کشور عربستان سعودی در ایران و تایید جداول پروازی است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
یک هموطن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۸
0
0
سلام ، خطاب به تمامی کسانی که به حج می روند :
ای با ایمانان ، پولهای خود را خرج هموطنان کلیه فروش خود کنید و یا برای دختران بی بضاعتی که جهیزیه ندارند، جهیزیه تهیه کنید
و یا برای درست کردن کار برای یک جوان بیکار تلاش کرده
و یا خرج ازدواج یک زوج جوان بی بضاعت را گردن بگیرید ، که حج را همینجا می خرید و یادمان باشد که ، رضایت خداوند ، در رضایت بنده های اوست و از همه ،
مهمتر ، جیب این عربها را پرنکنید .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۸
0
0
خدا کنه عمری باقی باشه ما هم عمره بریم
فعلا که عمره مال پارتی داراست.عمرا به ما برسه
امیدمون به خداست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۸
0
0
عمره ي من همين جا است بچه هاي كار جوانان دم بخت بيكار پدران شرمنده سفره هاي خالي كارگران چند ماه حقوق نگرفته بچه هاي درودزن و پيرانشهر مردم وزرقان و من خدا را اين روزها در برگهاي همه رنگ كه هر كدام خيلي زيبا در هوا مي چرخند و مي افتند مي بينم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۹
0
0
دلخوش ازآنیم که حج میرویم .غافل ازآنیم که کج میرویم .کعبه به دیدارخدامیرویم .اوکه همینجاست کجامیرویم .حج بخداجزبه دل پاک نیست .شستن غم ازدل غمناک نیست
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین