کد خبر: ۱۸۱۴۳۶
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۳۹۱ - ۰۹:۳۶

سرقت کامیون با اسلحه پلاستیکی!!

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سرهنگ مهریار سعیدی در جمع خبرنگاران با اعلام این مطلب گفت: با تلاش ماموران پلیس آگاهی ۲ سارق مسلح طی یک عملیات پلیسی در این شهرستان دستگیر شدند.

وی افزود: اعضای دو نفره این باند سرقت، اردیبهشت ماه امسال در کیلومتر ۳۰ محور سیرجان – کرمان با استفاده از یک سلاح کمری پلاستیکی و یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ مجهز به چراغ گردان و برچسب پلیس، تحت عنوان ماموران پلیس راه، یک دستگاه کامیون را توقیف و به بهانه مجهز نبودن کامیون به دستگاه GPS و انتقال آن به پلیس راه، کامیون را به جاده فرعی منتقل کرده بودند.

وی خاطرنشان کرد: سارقان پس از انتقال کامیون به یکی از مسیرهای فرعی، راننده آن را در بیابان پیاده کرده و وسیله نقلیه را به سرقت می‌برند.

فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان ادامه داد: راننده کامیون پس از طی مسافت طولانی به صورت پیاده، خود را به خودروهای عبوری رسانده و با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفت.

به گزارش ایسنا،سعیدی اظهار کرد: در پی این تماس و حضور پلیس در محل و بررسی موضوع، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: ماموران پلیس آگاهی این شهرستان با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و پلیسی گسترده پس از گذشت قریب به هفت ماه، سارقان را شناسایی و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه هنگام تردد با کامیون سرقتی دستگیر کردند.

سعیدی افزود: این دو سارق که اعتیاد به شیشه دارند در بازجویی پلیس به جرم خود و سرقت کامیون اعتراف کردند.

وی تصریح کرد: سارقان به اتهام سرقت به عنف تحت پوشش ماموران انتظامی و تغییر در اصالت خودرو پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین