کد خبر: ۱۸۱۵۶
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۸۴ - ۲۱:۱۸

جبهه‌‏ها و جمعيت‌‏های ایران فصلي هستند

آفتاب‌‌نیوز : سيدرضا اكرمي با اشاره به تأثير اصل وحدت در پيروزي و تداوم انقلاب اسلامي و موفقيت در برخورد با توطئه هاي داخلي و خارجي، گفت: احزاب و گروه‌‏هاي سياسي نيز بايد اصل وحدت را در فعاليت‌‏هاي خود در نظر گيرند، چرا كه برگزاري جلسات براي تبادل نظر ميان احزاب سياسي باعث كاهش اختلافات و افزايش وفاق خواهد شد. 

وي تصريح كرد: وفاق احزاب سياسي بر سر مسايل اصولي كشور و نظام به نفع همه است، به اين معنا كه جايي تحت عنوان اتاق فكر, اتاق حزب يا تحت هر عنوان ديگري لازم است تا انديشمندان با حضور در آن به طرح و تبادل نظرات و رسيدن به توافق بپردازند. 

وي در خصوص چارچوب ويژگي‌‏هاي تشكيل جبهه‌‏اي از احزاب سياسي، گفت: طبيعي است كه نمي‌‏توان همه احزاب را در يك جبهه جمع كرد چرا كه هر جبهه و جمعيتي چارچوب، اساسنامه و مرامنامه مشخصي دارد كه احزاب و شخصيت‌‏ها را بر اساس آن جذب مي‌‏كنند. 

عضو ارشد جامعه روحانيت مبارز تأكيد كرد: اختلاف ميان احزاب حاضر در يك جبهه طبيعي است، چرا كه در هر سري شور و شعوري است و انسان‌‏ها داراي افكار متفاوتي هستند، اما اگر بتوانند در چارچوب قابل قبولي نظير قانون اساسي يا ... فعاليت كنند، اختلافات به حداقل خواهد رسيد، البته شرط سعه صدر و تحمل، اصل لازم براي تداوم جمعيت‌‏ها و جبهه‌‏هاست.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین