کد خبر: ۱۸۱۶۹۱
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۳۹۱ - ۱۳:۱۴

فرد هتاک در مترو به ۲۰ ضربه شلاق محکوم شد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: چندی پیش ه.م مسافر مترو تهران در ایستگاه امام خمینی (ره) برای یکی از مسافران خانم مزاحمت ایجاد کرد که پس از درخواست کمک توسط این خانم، ماموران شرکت مترو تهران به فرد خاطی تذکر دادند اما وی اقدام به درگیری و برهم زدن نظم ایستگاه کرد.

اقدام به توهین و فحاشی نسبت به پرسنل مترو توسط ه.م با حضور مسئول ایستگاه و پلیس مترو هم تمام نشد و در حضور پلیس بازهم وی اقدام به تهدید پرسنل مترو به ضرب و جرح با چاقو کرد.

بنابراین این مسافر خاطی با همکاری پلیس مترو دستگیر وبه کلانتری ۱۱۳بازار انتقال یافت و مدیریت امور حقوقی شرکت بهره برداری مترو با حضور در کلانتری از متهم به جرم اهانت به کارکنان حین انجام وظیفه و برهم زدن نظم عمومی ایستگاه شکایت کرد.

موضوع به دادسرا ارسال ومتهم پس از قرار گرفتن در مقابل بازپرس پرونده و ارائه ادله و مدارک مستدلل توسط کارشناس حقوقی پرونده به جرم خود اعتراف و پرونده با صدور قرار مجرمیت به دادگاه جزایی ارسال شد.

به گزارش مهر، قاضی محترم شعبه ۱۰۱۸جزایی مجتمع حضرت ولیعصر(عج) هم پس از تشکیل جلسه و بررسی محتویات پرونده واستماع دفاعیات متهم، حکم به محکومیت مسافر خاطی داد ومجرم را به پرداخت سه میلیون ریال جزای نقدی بدل از حبس تعزیری بنفع صندوق دولت و تحمل ۲۰ ضربه شلاق محکوم کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
م
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۲
0
0
مترو انگار واقعا به کمبودبودجه خورده،افتاده به شکایت کردن ازاین واون!!!
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین